مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

ایران از فعالیت سرمایه گذاران ترکیه در بخش گاز استقبال می‌کند

ایران از فعالیت سرمایه گذاران ترکیه در بخش گاز استقبال می‌کند

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، رئیس جمهوری با بیان این‌که ترکیه می‌تواند گاز بیشتری از ایران دریافت کند، گفت: ایران از سرمایه گذاران ترکیه در بخش گاز استقبال می‌کند.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن موتور در سراسر ایران

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، دکتر حسن روحانی، رئیس جمهوری، امروز (چهارشنبه، 12 مهرماه) در نشست خبری مشترک با رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه گفت: در جلسه خصوصی امروز با رئیس جمهوری ترکیه و همچنین در جلسه مشترک همکاری‌های راهبردی راجع به توسعه روابط اقتصادی بین 2 کشور تصمیم‌های مهمی اتخاذ شد.

وی افزود: در زمینه روابط 2 کشور در بخش سرمایه گذاری، جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد تسهیلات لازم را برای سرمایه گذاران کشور ترکیه به‌ویژه در زمینه گردشگری، پتروشیمی، زیر ساخت و حمل و نقل فراهم می‌کند و طرف ترکیه نیز اعلام کرد آمادگی برای جذب سرمایه وجود دارد.

روحانی تصریح کرد: در زمینه روابط نفت و گاز تصمیم بر این شد طرف ترکیه گاز بیشتری از ایران برداشت (دریافت) کند، در این زمینه باید بین 2 وزارتخانه مذاکرات لازم انجام شود و طرف ایرانی هم اعلام کرد آماده استقبال از سرمایه گذاران ترکیه در بخش گاز است.

رئیس جمهوری عنوان کرد: اراده 2 دولت بر این مبناست که توسعه بخش اقتصادی و تجاری به گونه‌ای باشد تا رقم تجاری و اقتصادی بین 2 کشور به مرز 30 میلیارد دلار در سال برسد.

اردوغان نیز در این نشست خبری، چارچوب مذاکرات انجام شده را بسیار مفید و سازنده توصیف کرد و گفت: ارتقای حجم روابط به میزان 30 میلیارد دلار و نقشه راه دستیابی به این هدف، موضوع اصلی مذاکرات امروز بود و مطمئن هستم که با افزایش روزافزون حجم روابط، مناسبات و همکاری‌های تهران و آنکارا به طور روز افزون توسعه خواهد یافت.

رئیس جمهوری ترکیه همچنین بر علاقه‌مندی ترکیه برای سرمایه‌گذاری در زمینه انرژی و گردشگری تأکید کرد.



این مطلب مفید بود ؟
6 3