مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

برنامه تولید تکلیفی نفت در شرکت نفت و گاز گچساران محقق شد

برنامه تولید تکلیفی نفت در شرکت نفت و گاز گچساران محقق شد

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، مدیرعامل شرکت بهره‎برداری نفت و گاز گچساران از تحقق کامل برنامه تولید تکلیفی نفت این شرکت در نیمه نخست امسال خبر داد.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن ترانس در سراسر ایران

به گزارش شانا، هوشنگ صیدالی در نشست پیش‎بینی پنج‌ساله بهره‎دهی چاه‎های نفت، تولید، توزیع و تزریق گاز شرکت بهره‎برداری نفت و گاز گچساران با بیان این مطلب افزود: در 6 ماه نخست امسال، موفق به تحقق 101.5 درصدی برنامه تولید تکلیفی نفت شدیم و امیدوارم در نیمه دوم سال هم بتوانیم با بررسی نتایج حاصل از جلسات پیش‎بینی بهره دهی چاه‎ها، چالش‎های احتمالی پیش روی تولید را شناسایی و نسبت به رفع آن اقدام کنیم.

وی تحقق برنامه تولید تکلیفی گاز و راه‎اندازی نمکزدایی شماره 3 گچساران را از دیگر دستاوردهای این شرکت در نیمه نخست امسال عنوان کرد و افزود: در این مدت، اقدامات لازم به منظور کسب اطمینان از ایمنی خطوط لوله و تاسیسات نیز به طور مستمر در دستور کار بوده است.

صیدالی به استفاده از دستگاه‎ سیار فرآورش نفت (MOT) و کاهش قابل توجه ارسال نفت به گودال سوخت هم اشاره کرد و آن را اقدامی در مسیر عمل به الزام‌های زیست‎محیطی شرکت بهره‎برداری نفت و گاز گچساران خواند.

بر اساس این گزارش، پیش از این عملکرد شرکت‎ بهره‎برداری نفت و گاز کارون و شرکت بهره‎برداری نفت و گاز مسجد سلیمان نیز در نشست‌های پیش‎بینی پنج‎ساله بهره‎دهی چاه‎های نفت، تولید، توزیع و تزریق گاز این شرکت‎ها بررسی و اعلام شده بود: بیش از ۱۰۰ درصد برنامه افزایش تولید نفت شرکت بهره‎برداری نفت و گاز کارون و ۱۰۰ درصد برنامه تولید تکلیفی نفت شرکت بهره‎برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در نیمه نخست امسال محقق شده است.

 



این مطلب مفید بود ؟
8 0