مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

فراخوان دوم ارزیابی صلاحیت مناقصه‎گران دستگاه مرکزی وزارت نفت تمدید

فراخوان دوم ارزیابی صلاحیت مناقصه‎گران دستگاه مرکزی وزارت نفت تمدید

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، دبیرخانه شورای هماهنگی منابع واحد دستگاه مرکزی وزارت نفت با صدور اطلاعیه‎ای، فراخوان دوم ارزیابی صلاحیت مناقصه‎گران دستگاه مرکزی را برای دومین بار تمدید کرد.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با گریس گرافیت در سراسر ایران

به گزارش شانا، در متن این اطلاعیه آمده است:

«در راستای استفاده از توانمندی‎ها و حمایت حداکثری از سازندگان داخلی، به‎منظور ایجاد بانک اطلاعات منابع واحد، تسریع در تامین اقلام و تجهیزات مورد نیاز در فضای رقابتی گسترده از شرکت‎های سازنده و تامین کننده معتبر داخلی برای تهیه فهرست بلند دستگاه مرکزی وزارت نفت به اطلاع می رساند:

۱- با توجه به مصوبه شورای معاونان وزارت نفت و لزوم استقرار سامانه تامین کالا در شرکت های اصلی و تابعه و انجام کلیه خریدها در بستر سامانه مذکور و ضرورت قانونی استفاده از فهرست بلند دستگاه مرکزی (AVL) در مناقصات محدود و خریدهای مرتبط به پروژه EPC، برای ایجاد فهرست بلند یادشده، ارزیابی صلاحیت آن دسته از شرکت های سازنده و تامین کننده که با توجه به فراخوان ۲۹/۱۲/۹۵، کالا و محصولات خود را از طریق سامانه ep اعلام کرده‌اند، در دست اقدام و اسامی شرکت های سازنده و غیرسازنده تأیید صلاحیت شده، پس از اتمام بررسی در لیست بلند منابع یکپارچه دستگاه مرکزی وزارت نفت وارد و از طریق تارنمای ep.mop.ir نیز اطلاع رسانی می شود.

۲- سایر منابع سازنده و غیرسازنده که در فراخوان مورخ ۲۹/۱۲/۹۵ شرکت نکرده‌اند؛ نیز الزامی است طبق توضیحات زیر نسبت به ورود و تکمیل فرم‌های پرسشنامه مربوطه اقدام نمایند. ضمناً ارزیابی صلاحیت شرکت های ورودی جدید که پرسشنامه، فرم های محصولات و پروفایل مربوطه را تکمیل و ثبت و صدور نهایی نمایند، بعد از ارزیابی صلاحیت منابعی که قبلاً در سامانه خود اظهاری نموده اند، به‎عمل خواهد آمد.
۳- مدت اعتبار ارزیابی صلاحیت منابع سازنده و غیرسازنده، طبق بند ج ماده ۳ آئین نامه اجرایی بند «الف» ماده ۲۶ «قانون برگزاری مناقصات» از تاریخ درج در فهرست بلند دستگاه مرکزی، به مدت 2 سال خواهد بود.

نام و نشانی دستگاه مرکزی: وزارت نفت، معاونت امور مهندسی، پژوهش و فناوری، اداره کل نظام تامین و تجاری سازی فناوری- تهران- خیابان کریم خان زند- خیابان حافظ – پلاک ۵۲۳ طبقه چهارم. کدپستی: ۱۵۹۸۷۱۴۵۱۳

رشته یا زمینه تخصصی ارزیابی صلاحیت: کلیه رشته های تخصصی مرتبط با قطعات و تجهیزات مورد نیاز صنایع بالادستی و پایین دستی (خشکی و دریایی به ویژه در پروژه ها) صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش و پخش.

تاریخ و مهلت ارزیابی صلاحیت: شروع خوداظهاری از تاریخ درج این آگهی در روزنامه های کثیرالانتشار و پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصات بوده و تا پایان اسفندماه سال ۱۳۹۶ ادامه خواهد داشت. دستگاه مرکزی نیز منابعی که مدارک خود اظهاری را تکمیل کرده‌اند، بر اساس ویرایش نخست دستورعمل ارزیابی صلاحیت و رتبه بندی تامین کنندگان و سازندگان (فهرست بلند دستگاه مرکزی) ابلاغی به شماره ۲۴۵۸۳۷/۹۶ مورخ ۲۸/۰۵/۹۶ از سوی معاونت مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت ارزیابی خواهد نمود.

تاریخ اعلام نتایج ارزیابی صلاحیت: نتایج ارزیابی صلاحیت خود اظهاری و تکمیل مدارک، از سوی دستگاه مرکزی وزارت نفت(معاونت امور مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت –اداره کل نظام تامین و تجاری سازی فناوری)، حداکثر تا پایان شهریورماه سال ۱۳۹۷ در پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصات و تارنمای دستگاه مرکزی وزارت نفت به آدرس ep.mop.ir منتشر می شود.

توضیحات:

الف- کلیه سازندگان و فروشندگان داخلی بایستی با دریافت کد عضویت ۵ رقمی ایران کد از تارنمای www.irancode.ir و ثبت نام در تارنمای www.meganaft.ir شرکت فاوا نفت صباکیش و اخذ امضای الکترونیکی (token)، به پرتال سامانه تامین کالای وزارت نفت به نشانی ep.mop.ir مراجعه و نسبت به درج اطلاعات و تکمیل فرم پرسشنامه خود اظهاری اقدام کنند. در ضمن تلفن مرکزی (call center) با شماره ۶۱۶۲۳۳۰۰-۰۲۱ برای پاسخگویی به مراجعان محترم در نظر گرفته شده است که در صورت مواجه شدن با هرگونه اشکال در استفاده از برنامه می توانند تماس حاصل فرمایند.

ب- پس از ثبت و صدور نهایی فرم های تکمیل شده، اضافه نمودن هرگونه اطلاعات جدید منوط به اخذ مجوز از دستگاه مرکزی به نشانی بالا خواهد بود و ضروری است شرکت ها در تکمیل فرم های مربوطه که ملاک ارزیابی صلاحیت و رتبه بندی خواهد بود، کمال دقت را مبذول نمایند.

ج- کلیه سازندگان و فروشندگان داخلی می بایستی در تارنمای ep.mop.ir به‌طور حتم سربرگ «راهنمای تأمین کنندگان» را ملاحظه کنند تا در فرآیند خود اظهاری تسریع شود.

د- مستندات، مجوزها، گواهینامه‌ها و معیارهای ارزیابی صلاحیت منابع و اهمیت وزنی آنها در پایگاه اطلاع رسانی مناقصات و تارنمای دستگاه مرکزی به نشانی ep.mop.ir قرار دارد.»



این مطلب مفید بود ؟
6 4