مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

بهبود کیفیت هوای تهران نتیجه توزیع سوخت استاندارد است

بهبود کیفیت هوای تهران نتیجه توزیع سوخت استاندارد است

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران در مورد کیفیت سوخت توزیعی در شهر تهران،گفت: بهبود کیفیت هوای تهران نتیجه توزیع سوخت استاندارد است.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با شرکت castrol در سراسر ایران

به گزارش شانا، محمد رستگاری، معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران، با بیان این‌که کیفیت سوخت مصرفی در کلان‌شهر تهران به صورت مستمر از طریق سازمان استاندارد بررسی و کنترل می‌شود، گفت: بر اساس نتایج بررسی‌های علمی، سوخت مصرفی شهر تهران هیچ مشکلی ندارد.

وی افزود: بر اساس اعلام شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران و اداره کل استاندارد، سوخت توزیعی از جمله بنزین در شهر تهران استاندارد بوده و هیچگونه مشکلی به لحاظ آلایندگی‌های زیست محیطی ندارد.

رستگاری ادامه داد: بر اساس نمونه‌برداری‌های مستمر کارشناسان استاندارد استان تهران از جایگاه‌های توزیع سوخت، بنزین و گازوئیل مصرفی در پایتخت در حد استاندارد است و مشکلی ندارند، از سوی دیگر روند بهبود شرایط کیفی هوای شهر تهران از سال 92 تاکنون به خوبی نشان دهنده بهبود کیفی سوخت توزیعی در پایتخت است.

معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران تصریح کرد: در سال 92 هوای شهر تهران در حدود 44 درصد از کل روزهای سال ناسالم بود که این میزان اکنون به 24 درصد کاهش یافته است، همچنین میزان گوگرد موجود در گازوئیل توزیعی شهر تهران در چند سال گذشته حدود 8000ppm بود که این میزان امروز با ارتقای سطح کیفی گازوئیل مصرفی به حد استاندارد رسیده است.

وی عنوان کرد: در تمامی نمونه گیری‌های انجام شده، سوخت توزیعی در جایگاه‌های شهر تهران، برابر حد استاندارد و حتی بالاتر از آن نیز بوده است.

تابستان امسال با 81 روز هوای سالم و 12 روز ناسالم برای گروه‌های حساس گذشت تا بهترین تابستان سه سال اخیر از نظر کیفیت هوا ثبت شود.

لیلا نظری، سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران نیز در این مورد اعلام کرد: نتایج مقایسه کیفیت هوای سه سال اخیر پایتخت نشان می‌دهد آلاینده‌های جوی در تابستان امسال کمتر از سال‌های 94 و 95 در آسمان تهران مجال انتشار یافتند.

کلان‌شهر تهران از ابتدای امسال تا امروز (چهارشنبه، پنجم مهرماه) 9 روز هوای پاک، 160 روز هوای سالم و 21 روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس را تجربه کرده است.



این مطلب مفید بود ؟
4 0