مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

گازرسانی در دولت دوازدهم شتاب می‌گیرد

گازرسانی در دولت دوازدهم شتاب می‌گیرد

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، همزمان با هفته دفاع مقدس بیش از چندصد خانوار روستایی و شهری استان‌های خراسان رضوی،آذربایجان غربی و خوزستان از نعمت گاز بهره مند می‌‍شوند.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن دنده سنتتیک در سراسر ایران

به گزارش شانا، عملیات پروژه گازرسانی به روستای توریستی دهنه اخلمد در استان خراسان رضوی، نصب حدود 12 هزار انشعاب گاز طبیعی در استان آذربایجان غربی و بهره برداری از پروژه گازرسانی به شهر فتح المبین در استان خوزستان ،ازجمله خدمات گازرسانی توسط شرکت ملی گاز است.

سیدحمید فانی، مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی دراین باره گفت: به زودی پروژه گازرسانی این منطقه به مناقصه گذاشته می شود و پس از انتخاب پیمانکار و انعقاد قرارداد، امیدواریم طی مدت کوتاهی کلنگ اجرای آن نیز به زمین زده شود.

نصب 12 هزار انشعاب گاز برای آذربایجانی ها

علیرضا شیخی مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی نیز با اعلام خبرنصب 12 هزار انشعاب گاز در این استان افزود: از ابتدای سال جاری به بیش از 16 هزار واحد مسکونی گازرسانی شده که از این تعداد 6 هزار آن مربوط به گازرسانی در بخش روستایی است.

شیخی تصریح کرد: شرکت گاز استان با همه توان در تلاش است تا گاز را به روستاهای بالای 20 خانوار برساند اما در این راه نیازمند تلاش و همکاری نهادهای خدمات رسان و همچنین تامین اعتبارات هست.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی تاکید کرد: به رغم کوهستانی بودن منطقه و سخت گذر بودن مسیرها در این استان و همچنین با توجه به طولانی بودن فصل سرما که باعث کاهش فصل کاری می شود؛ پروژه های گازرسانی استان با جدیت در حال اجرا است.

پروژه گازرسانی به شهر فتح المبین

ناصر حسینی نژاد مدیر عامل شرکت گاز استان خوزستان با اشاره به مشخصات پروژه گازرسانی به شهر فتح المبین اظهار داشت: عملیات گازرسانی به شهر فتح المبین در قالب 29 هزارو 500 متر شبکه گذاری و نصب 450 عدد انشعاب انجام شد و بیش از 720 خانوار شهری از وجود گاز طبیعی بهره مند شدند.

وی مبلغ کل پروژه مذکور را افزون بر 56 میلیارد ریال عنوان کرد.






این مطلب مفید بود ؟
5 3