مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

کاهش خیره‌کننده هزینه‎‎های هرزروی حفاری در دستور کار پژوهشگاه نفت

کاهش خیره‌کننده هزینه‎‎های هرزروی حفاری در دستور کار پژوهشگاه نفت

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، رئیس پژوهشکده مهندسی نفت پژوهشگاه صنعت نفت از طراحی و ساخت نوع ویژه‎ای سیال حفاری خبر داد که با به‌کارگیری آن، 70 درصد هزینه‎های هرزروی کاهش می‎یابد و می‎تواند میلیاردها تومان سودآوری برای صنعت به همراه داشته باشد.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با شرکت شل در سراسر ایران

به گزارش شانا، عزت‎اله کاظم‎زاده، امروز (سه‎شنبه، چهارم مهرماه) در یک نشست خبری که به منظور ارائه دستاوردهای پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد، به تشریح فعالیت‏‎های پژوهشگاه در 2 حوزه حفاری و ازدیاد برداشت پرداخت و گفت: در زمینه حفاری با اجرای طرح ملی «خودکفایی در افزایه‎های پرمصرف و راهبردی صنعت حفاری، تکمیل و انگیزش چاه‎ها»، تاکنون 9 افزایه بومی‎سازی شده است.

وی با اشاره به این‎که هرزروی سیال حفاری، هزینه‎های زیادی را به صنعت نفت تحمیل می‎کند، از به‌کارگیری نوع ویژه‎ای سیال حفاری برای کنترل هرزروی و کاهش هزینه‎ها خبر داد و گفت: این سیال در چهار حلقه چاه آزمایش شده که نتیجه آن، از کاهش 70 درصدی هزینه‎های هرزروی حکایت داشته است.

به گفته رئیس پژوهشکده مهندسی نفت پژوهشگاه صنعت نفت، قراردادی در دستور کار پژوهشگاه صنعت نفت و مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت قرار دارد که بر اساس آن، این سیال در دیگر چاه‎ها نیز استفاده ‎شود.

کاظم‎زاده با اشاره به به‌کارگیری سیالات سبک و فوق سبک و دستاوردهایی مانند افزایش سرعت حفاری و کاهش هزینه‎ها در انتقال مواد به سرچاه با بهره‎گیری از این سیالات، ادامه داد: یکی دیگر از چالش‎‏های صنعت حفاری، مواجهه با مشکلاتی مانند ریزش دیوار چاه، توپی شدن مته‎ها و .... در جریان حفاری‎های شیلی است که برای رفع این مشکل نیز سیال جدیدی تست شد؛ نتایج این تست نشان داد راندمان حفاری به طور قابل توجهی بهبود یافته است.

وی در حوزه ازدیاد برداشت نیز به ارائه توضیحاتی از فعالیت‎های پژوهشگاه در مطالعات ازدیاد برداشت میدان یادآوران، پروژه تزریق گاز به چشمه خوش، پروژه تزریق آب در میدان بینک و مخزن بنگستان اهواز و طرح توسعه فناورانه میدان اهواز پرداخت.
 



این مطلب مفید بود ؟
9 3