مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

صنعت پتروشیمی، صنعتی پویا و دارای توجیه اقتصادی است

صنعت پتروشیمی، صنعتی پویا و دارای توجیه اقتصادی است

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، معاون اول رئیس جمهوری با بیان این که صنعت پتروشیمی، صنعتی پویا و دارای توجیه اقتصادی است، تصریح کرد: وزارت نفت برای توسعه این صنعت مردمی و دانش بنیان، به ویژه در حوزه پایین دست، تلاش‌های فراوانی انجام داده است.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن بهران در سراسر ایران

به گزارش شانا، اسحاق جهانگیری امروز (یکشنبه، دوم مهرماه) در آیین گشایش یازدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست با بیان این که وزارت نفت در بخش جذب سرمایه خارجی کارهای بزرگی انجام داده است، گفت: تدوین الگوی جدید قراردادهای نفت و گاز، امضای قراردادهای بزرگ نفتی، جذب سرمایه در طرح‌های توسعه میدان‌های مشترک، همکاری با شرکت‌های خارجی بخشی از فعالیت‌های بزرگ وزارت نفت تاکنون بوده است.

وی افزود: قراردادهای جدید نفتی که وقت زیادی صرف تدوین آن شد، مورد اجماع بسیاری از صاحبنظران کشور قرار گرفت و امروز بهترین فرصت برای شرکت‌های بزرگ جهانی است که با بخش نفت و گاز ایران همکاری کنند.

صنعت پتروشیمی در اولویت جذب سرمایه خارجی

معاون اول رئیس جمهوری به عملکرد موفق وزارت نفت در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی اشاره و تصریح کرد: وزارت نفت و بخش نفت، گاز و پتروشیمی کشور در طول سال 95 و امسال بهترین عملکرد را در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی داشته‌اند.

جهانگیری عنوان کرد: ایران با داشتن بزرگترین ذخایر نفت و گاز باید بیش از پیش جایگاه خود را در این بخش ارتقا دهد، گرچه وزارت نفت تاکنون افق‌های روشنی را در این حوزه برای خود ترسیم کرده است.

وی به موضوع بهینه سازی مصرف انرژی اشاره کرد و گفت: ناوگان اتوبوسرانی، کامیون‌های حمل بار و وسایل حمل و نقل عمومی کشور نیازمند نوسازی هستند، در بخش ساختمان نیز باید به بهینه سازی مصرف سوخت توجه جدی شود.

معاون اول رئیس جمهوری با بیان این که صنعت پتروشیمی، صنعتی پویا و دارای توجیه اقتصادی است، تصریح کرد: وزارت نفت برای توسعه این صنعت مردمی و دانش بنیان، به ویژه در حوزه پایین دست، تلاش‌های فراوانی انجام داده است.

جهانگیری ادامه داد: یکی از صنایعی که در زمینه جذب سرمایه خارجی اولویت دارد، صنعت پتروشیمی کشور است.

خواهان همکاری با دنیا هستیم

وی با اشاره به این که در دوران پسابرجام تاکنون بیش از 14 میلیارد دلار سرمایه جذب کرده‌ایم گفت: اولویت نخست ما برای استفاده از منابع خارجی، اختصاص آن به بخش خصوصی است.

معاون اول رئیس جمهوری عنوان کرد: فرصت توسعه کشور فراهم شده است و باید از این فرصت استفاده کنیم، ما خواهان همکاری با دنیا هستیم البته برای هر شرایطی هم آماده‌ایم.

جهانگیری با بیان این که باید روش‌ها و سازوکارهایی برای توسعه هرچه بیشتر کشور پیدا کنیم، گفت: برای اقتدار اقتصادی، باید طرح‌های مختلف را به سرانجام برسانیم و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را به‌درستی اجرا کنیم تا افق های تازه‌ای پیش روی رونق اقتصاد کشور قرار گیرد.

وی با بیان این که امروز سیاست‌های اقتصاد مقاومتی روشی برای رسیدن به توانمندی کشور است، عنوان کرد: در مقطعی قرار گرفته‌ایم که اقتصاد مسیر خوبی را طی می‌کند، هرچند تنگناها و نقدهایی در این مسیر وجود دارد.

معاون اول رئیس جمهوری با بیان این که شاخص‌های عملکردی اقتصاد کشور قابل قبول است، گفت: رشد اقتصادی کشور پس از یک دوره طولانی به مثبت 12 درصد رسید که رشدی بی‌سابقه و کم نظیر است.

جهانگیری، میزان رشد اقتصادی کشور را در سه ماه نخست امسال هفت درصد اعلام کرد و گفت: برخی گمان می‌کردند رشد اقتصادی کشور به دلیل سهم بالای نفت به دست آمده است در حالی که اینگونه نیست و اقتصاد، بدون نفت رشد قابل توجهی داشته است.



این مطلب مفید بود ؟
5 3