مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

کیفیت بنزین مصرفی در تهران استاندارد است

کیفیت بنزین مصرفی در تهران استاندارد است

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: گوگرد و بنزن موجود در بنزین توزیعی شهر تهران در حد استاندارد است.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با شرکت موبیل در سراسر ایران

به گزارش شانا، کیومرث کلانتری به نشست اخیر کارگروه کاهش آلودگی هوای تهران اشاره کرد و گفت: با توجه به ابلاغ قانون هوای پاک و از طرفی پیش بینی تمهیدات لازم، همزمان با آغاز نیمسال دوم سال و در آستانه ورود به فصل سرما، کارگروه کاهش آلودگی هوای تهران تشکیل جلسه داد.

وی افزود: این قانون یک قانون مترقی است و کشورهای پیشرفته نیز قانون هوای پاک را در صدر برنامه‌ریزی‌های خود قرار داده‌‌اند و به آن پایبند هستند.

کلانتری با بیان این‌که تغییراتی در برخی تکالیف قانونی دستگاه‌ها در این قانون صورت گرفته است، تصریح کرد: ۳۰ دستگاه در این قانون مسئولیت داشته و همه آن‌ها به وظایف قانونی خود آگاهی دارند که در این میان وظیفه سازمان محیط زیست نظارتی بوده و اجرا نشدن قانون، جرم شناخته شده و برای آن مجازات‌های قانونی در نظر گرفته شده است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان تهران عنوان کرد: در 6 ماه نخست امسال، تهران 165 روز سالم و پاک و ۲۱ روز ناسالم برای گروه‌های حساس را تجربه کرده و ضرورت دارد موضوع سلامت مردم بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

سوخت مصرفی تهران استاندارد است

وی با بیان این‌که در این جلسه موضوع کیفیت سوخت مصرفی در پایتخت بررسی شد، گفت: یکی از موضوع‌های مطرح شده در این جلسه موضوع بنزن، گوگرد و ترکیبات آروماتیک بود که با تایید نمایندگان شرکت توزیع استان تهران، اداره کل استاندارد و شهرداری تهران وجود هرگونه گوگرد و بنزن بالای حد استاندارد در سوخت مصرفی تهران مردود شمرده شد.

کلانتری افزود: در این رابطه بنا به اظهارنظر نمایندگان نهادهای مسئول، بنزین توزیعی بطور روزانه توسط آزمایشگاه مسئول و معتمد بررسی و سپس وارد چرخه مصرف می‌شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با بیان این‌که از پلیس خواسته شد تا برخورد قانونی کامل را با خودروهای فاقد معاینه فنی، دودزا و کامیون‌های آلاینده در دستور کار داشته باشد، تصریح کرد: در خصوص اعمال جریمه خودکار خودروهای فاقد معاینه فنی با توجه به کاهش سن معاینه فنی از ۵ سال به ۴ سال مقرر شد موضوع از طریق استقرار و بهره‌برداری این امر در سامانه سیمفا پیگیری شود.

وی ادامه داد: موضوع اختصاص اعتبار لازم برای پایش و اندازه گیری آلایندگی موتورخانه‌های ادارات، کارخانه‌ها و منازل مسکونی بزرگ مقیاس از دیگر موضوع‌هایی بود که در این جلسه بررسی شد.



این مطلب مفید بود ؟
0 1