مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

شفافیت چکیده قانون نظام سلامت اداری است

شفافیت چکیده قانون نظام سلامت اداری است

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، دو ماموریت اصلی بازرسی در صنعت نفت، پیشگیری از وقوع تخلف و مقابله با تخلفات و مفاسد احتمالی است که با آن مواجه می‌شویم.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با گریس بنتون در سراسر ایران

به گزارش شانا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، سیدرحیم عقیق، مشاور وزیر و مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت نفت در مراسم تجلیل از اقدامات شرکت ملی گاز در اجرای ماده ۲۸ قانون سلامت اداری و بخشنامه وزیر نفت، اظهار کرد: در جمع‌بندی‌های به عمل آمده در باره رعایت معیارهای شاخص سلامت اداری، شرکت ملی گاز جزو برترین‌های وزارت نفت شناخته شد که به این وسیله از زحمات حمیدرضا عراقی، مدیرعامل شرکت ملی گاز تشکر و قدردانی کرده و امیدوارم که در سال‌های آینده وضع ما در این زمینه هر روز بهتر از دیروز شود.

وی با بیان اینکه در بحث پیشگیری، ما به دو منبع قانون ارتقای سلامت اداری و بهره‌گیری از تجارب موفق کشورهای توسعه‌یافته در حوزه مبارزه با فساد مراجعه کرده‌ایم، افزود: با این حال با توجه به بخش‌نامه وزیر نفت در باره اجرایی کردن ماده ۲۸، اولویت را در حوزه پیشگیری قرار دادیم تا بتوانیم مشکلات پیش رو را اصلاح کنیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: آغاز کار با خودارزیابی در شرکت‌ها برنامه‌ریزی شد و در این راستا، ما دو هدف را دنبال کردیم؛ مشارکت عمومی در ارتقای سلامت اداری و سپس استفاده از خود مدیران که نسبت به چگونگی عملکردها در سازمان متبوع خود، نظارتی داشته باشند.

عقیق افزود: به همین منظور، در این باره، 9 معیار و شاخص اصلی سلامت اداری از طرف شورای دستگاه‌های نظارتی مبنای عملیاتی شدن ماده ۲۸ قرار گرفت و به همه دستگاه‌های اجرایی کشور ابلاغ شد.

این 9 شاخص شامل؛ قانون‌گرایی به عنوان رکن اول، شفافیت به عنوان اساسی‌ترین موضوع‌ها، توسعه سامانه‌های الکترونیکی، کنترل نظارت‌های داخلی، پاسخگو بودن دستگاه‌ها، انضباط اداری، آموزش و مهارت، شایسته‌سالاری و الگوی مصرف و بهره‌وری می‌شود.

به گفته عقیق، شفافیت چکیده قانون نظام سلامت اداری است؛ بدان معنی که هرچقدر سازمانی در کشور شفاف‌تر عمل کند، می‌تواند مدعی شود که در سلامت بیشتری قرار دارد.

مدیرکل بازرسی وزارت نفت با بیان این که در جمع‌بندی‌های انجام‌شده، شرکت ملی گاز  جزو برترین شرکت‌های ما شناخته شد، یادآور شد: ما وظیفه خود دانستیم که در این جلسه از زحمات و تلاش‌های مدیرعامل شرکت ملی گاز که با مدیریت خلاق و مدبرانه خود و همراهی و همفکری همکارانشان، موفق به عملیاتی کردن ماده 28 در شرکت‌ها و واحدهای زیرمجموعه خود شدید و این 9 شاخص را در دستور کارشان قرار دادید، تشکر و قدردانی کنیم.

مشاور وزیر در پایان سخنان خود، اظهار امیدواری کرد که ان‌شاءالله در این مسیر و در سال‌های آینده، وضع شرکت‌ها از منظر سلامت اداری و خودارزیابی روز به روز به سوی بهبود رفته و همه مدیران در صنعت نفت بتوانند نمره عالی را از مجموع قانونگذاران بگیرند.

نشست قدردانی از اقدام‌های شرکت ملی گاز ایران در حوزه سلامت اداری امروز سه شنبه (28 شهریورماه) با حضور مدیرعامل شرکت ملی گاز، سید رحیم عقیق، مشاور وزیر نفت و مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت نفت و هیئت همراه برگزار شد.



این مطلب مفید بود ؟
1 1