مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

پیام وزیر نفت به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس

پیام وزیر نفت به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، وزیر نفت به ‌مناسبت هفته‌ دفاع مقدس و روز تجلیل از شهیدان و ایثارگران، پیامی صادر کرد. به گزارش شانا، متن کامل پیام مهندس بیژن زنگنه به شرح زیر است:   «بسمه تعالی   هفته دفاع مقدس، یادآور رشادت و مجاهدت رزمندگانی است که با نثار خون پاک خود از دین، شرف، حریت و سرزمین خود دفاع کردند و صحنه‌های باشکوهی از حماسه و ایثار و فداکاری آفریدند که مردم دنیا را متحیر و شگفت زده کرد.   امسال تقارن هفته دفاع مقدس با آغاز ماه محرم و قیام و شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بار محتوایی و معنایی دفاع مقدس را برجسته تر کرده است هرچند پیام عاشورا و فلسفه قیام امام حسین (ع) همیشه چراغ راه و سلسله جنبان هشت سال دفاع مقدس بوده است.   کارکنان سرافراز صنعت نفت نیز با درک مسئولیت خطیر خود همپای مردم با تمام توان و قدرت در دفاع مقدس حضور داشتند و ضمن پشتیبانی جنگ، تأمین سوخت مورد نیاز جبهه‌ها، جلوگیری از توقف صدور نفت و همچنین بازسازی سریع تأسیسات آسیب دیده در حین جنگ، داوطلبانه در خطوط مقدم جبهه‌ها حضور یافتند و در این راه پرافتخار بیش از هزار شهید و بسیاری جانباز و آزاده تقدیم حفظ استقلال و یکپارچگی کشور کردند.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با گریس لیتیوم در سراسر ایران

 

حماسه‌های بزرگی در طول دفاع مقدس در صنعت نفت به وقوع پیوسته است که چونان برگ زرینی در تاریخ مبارزات حق‌طلبانه ملت ایران و تاریخ تطور  این صنعت خواهد درخشید.

کارکنان و مدیران صنعت، امروز نیز با همان انگیزه و هدف توسعه صنعت نفت را پی گرفته‌اند و هیچ عاملی آنان را از این آرمان مقدس که همان اعتلا و سربلندی کشور است بازنخواهد داشت.

 

حماسه آفرینی‌های هشت سال دفاع مقدس یاد و خاطره جان‌فشانی‌ها و پایمردی‌های رزمندگان سلحشور اسلام را گرامی داشته و به روح تابناک امام شهیدان و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و همه شهدای راه استقلال و آزادی میهن اسلامی درود می فرستیم.»

 


این مطلب مفید بود ؟
9 4