مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

سومین همایش تجهیزات و مواد آزمایشگاهی صنعت نفت برگزار می‌شود

سومین همایش تجهیزات و مواد آزمایشگاهی صنعت نفت برگزار می‌شود

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، سومین همایش تجهیزات و مواد آزمایشگاهی صنعت نفت با حضور شرکت‌های خصوصی، دانش‌بنیان، پارک‌های علم و فناوری استان‌ها و مراکز رشد با حضور مدیران آزمایشگاه، کارشناسان و متخصصان صنعت نفت از شرکت‌های دولتی و خصوصی در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی آذرماه برگزار می‌شود.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن فلاشینگ در سراسر ایران

به گزارش شانا، این همایش هر ساله با حضور شرکت‌های خصوصی، شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک‌های علم و فناوری استان‌ها و مراکز رشد با حضور مدیران آزمایشگاه، کارشناسان و متخصصان صنعت نفت از شرکت‌های دولتی و خصوصی در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی به صورت تخصصی برگزار می‌شود.

در دوره‌های گذشته این همایش بیش از 400 مدیر آزمایشگاه از شرکت‌های فعال در حوزه صنعت نفت و بیش از 50 شرکت در بخش نمایشگاه حضور داشتند.

حضور مدیران، کارشناسان و متخصصان آزمایشگاه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و تعامل با سایر مدیران، رسیدن به استانداردهای جهانی در آزمایشگاه‌های صنعت نفت و بالابردن کیفیت محصولات، ضرورت شناخت بیشتر استاندارد به عنوان زیرساخت توسعه صنعت نفت، حل معضلات صنعت نفت توسط شرکت‌های خصوصی، دولتی و دانش‌بنیان، احیای صنعت نفت کشور از طریق همکاری با شرکت‌های خصوصی، دولتی و دانش‌بنیان، معرفی آخرین دستاوردها و توانمندی‌های برتر صنعت نفت ایران، نگاهی به تاریخچه و پیشرفت صنعت نفت کشور با اهداف اقتصاد مقاومتی، به‌کارگیری افراد مستعد و نخبه در طرح‌های صنعت نفت و تعامل صنعتگران و نخبگان با یکدیگر از جمله اهداف سومین همایش تجهیزات و مواد آزمایشگاهی صنعت نفت عنوان شده است.

این همایش با حمایت آموزش و پژوهش سازمان مدیریت دولتی رئیس جمهوری، (چهارشنبه و پنجشنبه، یکم و دوم آذرماه) امسال در مرکز همایش‌های تلاش وزارت کار و رفاه اجتماعی برگزار می‌شود.

دومین همایش ملی تجهیزات و مواد آزمایشگاهی صنعت نفت ایران، با محوریت شیمی و تولید مواد، نفت، گاز، پتروشیمی، مکانیک و متالوژی، انرژی و محیط زیست، استاندارد و کنترل کیفیت و مدیریت تجهیزات مهرماه 95 برگزار شد.




این مطلب مفید بود ؟
2 3