مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

تزریق سرمایه به طرح‌های توسعه میدان‌های مشترک اولویت صنعت نفت است

تزریق سرمایه به طرح‌های توسعه میدان‌های مشترک اولویت صنعت نفت است

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: تزریق سرمایه به سمت میدان‌های مشترک امروز یکی از اولویت‌های وزارت نفت است.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با شرکت mobil در سراسر ایران

به گزارش شانا، حسین امیری خامکانی گفت: در احکام دائمی بودجه‌های سنواتی و برنامه‌های توسعه کشور دولت بر اولویت برداشت نفت از میدان‌های مشترک مکلف و در قانون بودجه سال 96 نیز بر این اقدام تاکید شده است.

وی افزود: در دوران تحریم‌ها، دولت یازدهم با توجه به محدودیت منابع و جذب سرمایه خارجی، اولویت‌بندی‌هایی را در میدان‌های مشترک پارس جنوبی و غرب کارون انجام داد که این اولویت بندی‌ها نتیجه بخش بوده است.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان این‌که منابع کشور در بحث اکتشاف و استخراج نفت باید ابتدا در میدان‌های مشترک هزینه شود، تصریح کرد: ساختار فیزیکی میدان‌های نفت و گاز به این صورت است که اگر طرفی برداشت خود را افزایش دهد، فشار کاهش یافته است و نفت و گاز از سوی ایران به سمت طرف مقابل حرکت می‌کند.

امیری خامکانی با تاکید بر این‌که دولت در شرایط محدودیت منابع و سرمایه باید ابتدا در میدان‌های نفتی مشترک جذب سرمایه کند، عنوان کرد: در شرایط کنونی حتی می‌توان با کشورهای همسایه برای جذب سرمایه‌ به صورت مشترک با هدف توسعه میدان‌های مشترک مذاکره کرد و برداشت از منبع و سهم هر کشور را به صورت مساوی تقسیم کرد.

وی گفت: دولت معتقد است برای دستیابی به اهداف بالادست صنعت نفت در برنامه ششم توسعه به بیش از 100 میلیارد دلار سرمایه نیاز دارد و رشد 9 درصدی صنعت نفت در پایان برنامه نیز باید با احتساب جذب این مقدار سرمایه هدف‌گذاری شود.



این مطلب مفید بود ؟
4 4