مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

توانمندسازی و تغییر رویکرد در دستور کار شرکت ملی حفاری

توانمندسازی و تغییر رویکرد در دستور کار شرکت ملی حفاری

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، شرکت ملی حفاری ایران درصدد افزایش توانمندی‎های خود برای حضور موثرتر در بازار حفاری است تا بتواند در قالب الگوی جدید قراردادهای نفتی و دیگر انواع قراردادی، به شرکت‎های داخلی و خارجی متولی توسعه میدان‌های نفت و گاز، خدمات ارائه دهد.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن کاسترول در سراسر ایران

به گزارش شانا، سپهر سپهری، امروز (دوشنبه، 27 شهریورماه) در مراسم معارفه خود به عنوان مدیرعامل جدید شرکت ملی حفاری ایران، با بیان این مطلب افزود: شرکت‎های خارجی برای بهره‎مندی از خدمات شرکت‎های حفاری ایرانی، امتیاز شرکت ملی نفت را برای ملی حفاری قائل نمی‎شوند و این شرکت باید برای حضور رقابتی در بازار حفاری ایران بیش از پیش توانمند شود.

وی گفت: انعقاد قراردادهای جدید نفتی و نیاز به حفر صدها حلقه چاه در مسیر اجرای این قراردادها، می‎تواند افق روشنی را پیش روی شرکت ملی حفاری ترسیم کند؛ به شرطی که تلاش کنیم و برای رقابت با شرکت‎های خصوصی فعال در این عرصه تجهیز شویم.

سپهری در عین حال که بر ضرورت مدیریت هزینه‎ها به منظور تحقق درونزایی مورد تاکید در سیاست‎های اقتصاد مقاومتی تاکید کرد، به اهمیت برونگرایی و تمرکز بر بازارهای خارجی هم اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در عراق فعالیت‎های خوبی داریم و باید این بازار کار را در آینده توسعه دهیم.

وی موفقیت در امور را در گرو کار گروهی، نظام‎مند و سامان یافته خواند و افزود: شرکت ملی حفاری همتراز با شرکت‎های خارجی حفاری در دنیا کار انجام می‎دهد و از این منظر که حفاری از حلقه‎های مهم زنجیره توسعه است، این شرکت در توسعه پایدار صنعت نفت، اشتغالزایی و حمایت از سازندگان داخلی جایگاهی ویژه دارد.

سپهری با قدردانی از حیدر بهمنی به پاس حدود چهار دهه تلاش و فعالیت در صنعت نفت به ویژه صنعت حفاری کشور، کار در شرکت ملی حفاری را به عنوان شرکتی که یادگار امام راحل (ره) است، مقدس خواند و گفت: مایه افتخار است که به خانواده بزرگ حفاری پیوسته‎‏ام و از آقای کاردر، آقای پاک‎نژاد و دیگر اعضای هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران به دلیل حسن اعتمادشان تشکر می‎کنم.



این مطلب مفید بود ؟
2 1