مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

شرکت ملی پخش با دانشگاه‌های چهارمحال بختیاری تفاهم‌نامه‌های پژوهشی

شرکت ملی پخش با دانشگاه‌های چهارمحال بختیاری تفاهم‌نامه‌های پژوهشی

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، سه تفاهم‌نامه همکاری علمی، پژوهشی و فناوری میان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و دانشگاه‌ شهرکرد، جهاد دانشگاهی استان چهارمحال بختیاری و دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد امضا شد.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن گردشی در سراسر ایران

به گزارش شانا، مجتبی سرداری، مدیر منطقه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری گفت: این تفاهم‌نامه با هدف دسترسی و به‌کارگیری دانش فنی روزآمد در اجرای طرح‌های پژوهشی، مطالعاتی، توسعه‌ای و کاربردی موضوع‌های مرتبط با نیازهای شرکت، برای مدت سه سال، امضا شد.

وی انجام طرح‌های تحقیقاتی و توسعه فناوری، ایجاد زمینه مناسب برای بهره گیری از توانمندی‌ها و خدمات و حمایت از پایان نامه های تکمیلی در مقاطع ارشد و دکترا را برخی از بندهای این تفاهم‌نامه برشمرد و افزود: تأسیس دفتر ارتباطی شرکت ملی پخش فرآروده‌های نفتی در دانشگاه و ترجمه و تألیف و چاپ مقالات و کتب و انتشار نشریات مورد نیاز ما، از دیگر بندهای این تفاهم‌نامه است.

مدیر منطقه چهارمحال و بختیاری با اشاره به ظرفیت‌های انسانی و تشریح توانمندی‌های این استان در حوزه‌های علمی و نیازهای تحقیقاتی صنعت نفت در این زمینه، گفت: این تفاهم‌نامه عامل رشد و ترقی علمی جامعه دانشجویی استان و از سویی بهره مندی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از توان علمی دانشگاه‌های طرف تفاهم‌نامه خواهد بود.

علی درخشانی، سرپرست پژوهش، توسعه و فناوری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران هم در این باره گفت: نیاز صنعت نفت در ارتباط با دانشگاه‌ها، امضای قرارداد پروژه های کاربردی با تیم‌های پژوهشی دانش‌بنیان است که بتوانند با ارائه طرح‌های بدیع، ابتکاری و مهندسی معکوس، برای ساخت اقلام مصرفی و تجهیزات با مدل های بالاتر از اقلام وارداتی گام بردارند.

وی با بیان اینکه شرکت ملی پخش این نوع طرح ها و پروژه ها را حتما مورد حمایت قرار می دهد، ادامه داد: پروژه‌ها در دو بخش دانشجویی و پژوهشی و در ارتباط با تحقیقات مرتبط با طرح‌های فنی و عملیاتی مرتبط با نیاز صنعت نفت حمایت می‌شوند.

به گفته وی، پروژه‌های دانشجویی در مقطع دکترا، به عنوان فاز صفر پروژه‌های پژوهشی استفاده می‌شوند و پروژه‌های پژوهشی آن‌هایی هستند که محصولشان، قابلیت اجرایی و تجاری سازی داشته باشد.



این مطلب مفید بود ؟
6 1