مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

ذخیره‌سازی‌های جهانی نفت خام در حال کاهش است

ذخیره‌سازی‌های جهانی نفت خام در حال کاهش است

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، آژانس بین المللی انرژی اعلام کرد که سطح ذخیره سازی‌های نفت خام در جهان به دلیل افزایش تقاضا برای این کالای راهبردی کاهش یافته است.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با گریس آلومینیوم کمپلکس در سراسر ایران

به گزارش خبرگزاری رویترز از لندن، آژانس بین المللی انرژی اعلام کرد: مازاد عرضه نفت خام در بازارهای جهانی با توجه به افزایش بیش از انتظار تقاضا برای نفت خام در اروپا و آمریکا و همچنین کاهش عرضه نفت از سوی کشورهای عضو و غیر عضو سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) در حال کاهش است.

آژانس همچنین پیش بینی کرد تقاضای جهانی نفت خام در سال 2017، روزانه یک میلیون و 600 هزار بشکه افزایش می‌یابد، این مقدار در مقایسه با برآورد پیشین روزانه 100 هزار بشکه رشد نشان می‌دهد.

بر اساس تازه ترین گزارش چشم انداز کوتاه مدت آژانس بین‌المللی انرژی، تقاضا برای نفت از سوی کشورهای عضو سازمان همکاری اقتصادی و توسعه (OECD) بیش از پیش بینی‌ها خواهد بود.

بر اساس پیش‌بینی‌های سرمایه گذاران در بخش انرژی، عرضه نفت خام در بازارهای جهانی کاهش می یابد و قیمت‌ها نیز با افزایش روبه‌رو خواهد بود، البته این افزایش ناچیز خواهد بود.

در سه ماه دوم سال 2017، تقاضا برای نفت از سوی کشورهای عضو سازمان همکاری اقتصادی و توسعه نسبت به مدت مشابه سال 2015، 2 میلیون و 300 هزار بشکه افزایش نشان می‌دهد.

عرضه جهانی نفت در ماه اوت روزانه 720 هزار بشکه کاهش یافت که در پی برنامه جهانی کاهش عرضه از سوی تولیدکنندگان عضو و غیر عضو سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) و نیز کاهش تولید نفت لیبی پدید آمده است. 



این مطلب مفید بود ؟
5 2