مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

شرکت ملی نفت ایران در هفته‎ای که گذشت

شرکت ملی نفت ایران در هفته‎ای که گذشت

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، انتصاب مدیرعامل جدید شرکت ملی حفاری ایران و انتشار خبرهایی مبنی بر تغییر رویکرد نسبت به توسعه در خزر از اهم اخبار شرکت ملی نفت ایران در هفته گذشته بود.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با شرکت shell در سراسر ایران

به گزارش شانا، علی کاردر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، اوایل هفته گذشته در حکمی سپهر سپهری را به عنوان مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران منصوب و در حکم انتصاب وی، بر مواردی از جمله اتخاذ راهکارهای لازم به منظور افزایش راندمان حفاری و کاهش زمان‎های انتظار، به‎کارگیری روش‎های نوین مدیریتی جهت بهبود فرآیندها، چابک‎سازی شرکت و کاهش قیمت تمام شده پروژه‎ها تاکید کرد.

کاردر همچنین در نامه‎ای مجزا از حیدر بهمنی به پاس «سال‎ها تلاش ارزشمند در صنعت نفت» قدردانی به‎عمل آورد.

جلسه هم‌اندیشی مدیران شرکت ملی حفاری ایران هم هفته گذشته با حضور مدیرعامل جدید این شرکت و معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت در امور تولید برگزار و در آن، چالش‌های پیش روی ملی حفاری مطرح و بررسی شد.

افزون بر این تغییر مدیریتی، هفته گذشته 2 انتصاب دیگر هم خبرساز شد؛ نخست آن‎که با نظر مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس، یک خانم (شبنم شهبازی) به عنوان مجری طرح توسعه میدان گازی فرزاد منصوب شد و دوم، تودیع و معارفه ریاست هیئت مدیره شرکت نفت خزر که با خبرهای نویدبخشی از هدفگذاری‎های صنعت نفت در شمال کشور همراه بود. در این مراسم تودیع و معارفه، از تغییر رویکرد نسبت به فعالیت‎های توسعه‎ای در خزر سخن به میان آمد و اعلام شد که در آینده‎ای نزدیک، رویدادهای مهمی در این بخش رخ خواهد داد. مدیرعامل شرکت نفت خزر هم در این نشست به نظر مساعد وزیر نفت نسبت به تداوم فعالیت‎ها در خزر اشاره کرد و از بررسی انواع مدل‎های قراردادی با هدف جذب سرمایه و فناوری برای توسعه بخش ایرانی خزر خبر داد. به این ترتیب به نظر می‏‎رسد در دولت دوازدهم، بحث توسعه در خزر از حاشیه به متن صنعت نفت می‎آید.

هفته گذشته، به همت وزارت نفت و در مسیر اجرای نخستین طرح توسعه در قالب مدل جدید قراردادهای نفتی (توسعه بخش فراساحل فاز 11 پارس جنوبی)، طی 2 روز (22 و 23 شهریورماه) کارگاه‎های توجیهی با حضور نمایندگان شرکت فرانسوی توتال (به عنوان رهبر کنسرسیوم توسعه دهنده) برای سازندگان و تامین‎کنندگان تجهیزات و همچنین پیمانکاران ایرانی فعال در صنعت نفت برگزار شد و نمایندگان توتال درباره نتایج مطالعات، برنامه‎ها و راهبردهای این شرکت در مسیر توسعه فاز 11 پارس جنوبی، توضیحات مبسوطی ارائه کردند. به بهانه مدل جدید قراردادهای نفتی، بد نیست به نشست مجمع شرکت‎های اکتشاف و تولید ایرانی هم اشاره کنیم که 22 شهریورماه به میزبانی اویک برگزار و در آن، تجربیات اویک در توسعه میدان نفتی آذر مرور شد؛ مدیرعامل اویک در این نشست از افزایش تولید تجمعی میدان آذر به چهار میلیون بشکه خبر داد.

هفته گذشته برای شرکت ملی نفت ایران با 2 خبر زیست‎محیطی هم همراه بود. وزیر نفت به مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران اعلام کرد که از ابتدای مهرماه در همه فعالیت‌های حفاری و بهره برداری نفت باید از سوزاندن نفت خام در گودال‌های سوخت پیشگیری شود. همچنین رئیس سازمان ملی بهره‌وری اعلام کرد که راهبرد بهره‌وری سبز، با محوریت سازمان ملی بهره‌وری و با مشارکت دستگاه‌های اجرایی از جمله شرکت ملی نفت ایران در دستور کار قرار گرفته است.

اعلام نتایج مطالعات شرکت انگلیسی-هلندی شل روی میدان کیش و نصب جکت‌ جدید سکوی ۱۳A پارس جنوبی در موقعیت خود، ازدیگر خبرهای شرکت ملی نفت در هفته گذشته به شمار می‏‎رود.



این مطلب مفید بود ؟
7 0