مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

پژوهش‎های جهت‎دار به شکل‎گیری صنعت نفت دانش‎بنیان کمک می‎کند

پژوهش‎های جهت‎دار به شکل‎گیری صنعت نفت دانش‎بنیان کمک می‎کند

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، انجام پژوهش‎های جهت‎دار مبتنی بر نیازهای صنعت نفت می‎تواند به شکل‎گیری صنعتی دانش‎بنیان کمک کند.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با شرکت توتال در سراسر ایران

مسعود بهرامی در گفت‎وگو با شانا، به اهمیت پژوهش و فناوری در شکل‎گیری صنعت نفتی دانش بنیان اشاره کرد و گفت: صنعت نفت دانش بنیان می‎تواند مشکلات را با همفکری و همراهی افراد صاحب دانش حل کند و در بهبود کیفیت محصولات و خدمات ارائه شده گام بردارد و روش‎ها و فرایندهای جدیدی را جستجو کند.

وی افزود: دستیابی به صنعت نفت دانش بنیان، نیازمند درون‎زا بودن دانش و فراهم شدن امکان رشد و تعالی علم و تبدیل آن به فناوری است و تحقق این هدف نیز منوط به انجام پژوهش‎های جهت‎دار مبتنی بر نیاز به دست آمده از شناخت صحیح صنعت نفت است.

بهرامی با اشاره به نزدیک بودن برگزاری هفتمین دوره جشنواره پژوهش و فناوری صنعت نفت گفت: برگزاری مطلوب این جشنواره، همکاران را به فعالیت‎های پژوهشی ترغیب می‎کند.

وی خاطرنشان کرد: تعیین اهداف مدنظر کمی و شفاف برای برگزاری جشنواره های پژوهشی، وضع معیارهای صحیح جهت انتخاب برترین‎ها و همچنین ممیزی دقیق کمی و کیفی بر مبنای آن و تطابق یافته‎های حاصل از برگزاری جشنواره با اهداف ترسیم شده می‎تواند نتایج این‎گونه جشنواره‎ها را بیشتر به اهداف قابل حصول و مطلوب نزدیک کند.

بر اساس این گزارش، امسال در هفتمین دوره جشنواره پژوهش و فناوری صنعت نفت به طور مشترک از برترین‎های پژوهش و فناوری نفت در سال های ٩٣ و ٩٤ قدردانی می‎شود.

امسال از برگزیدگان در ٢ حوزه فنی و علوم انسانی مشتمل بر بخش حقیقی (فناوران برتر، پژوهشگران برتر، مدیر پژوهشی برتر، رئیس پژوهشی برتر و کارشناسان پژوهشی برتر) و در بخش حقوقی (پروژه های پژوهشی برتر و مرکز تحقیقاتی برتر) قدردانی می‎شود.



این مطلب مفید بود ؟
0 1