مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

زیرساخت‎های مناطق همجوار تاسیسات نفتی تقویت می‎شود

زیرساخت‎های مناطق همجوار تاسیسات نفتی تقویت می‎شود

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، تقویت زیرساخت‎های مناطق همجوار تاسیسات نفتی در دستور کار وزارت نفت قرار دارد؛ در این راستا فردا (9 دی ماه) کلنگ بخش نهایی طرح تاسیسات آب شیرین‌کن انتقال آب دریا به شهرستان جم زده می‎شود.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن شل در سراسر ایران

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، اجرای تاسیسات آب‎شیرین‌کن یکی از مهمترین بخش‎های طرح انتقال آب دریا به شهرستان جم است که عملیات اجرایی آن از سه سال پیش از سوی سازمان منطقه ویژه پارس به نمایندگی از وزارت نفت آغاز شده است و بخش نهایی این طرح با حضور وزیر نیرو کلنگ‎زنی می‎شود.

شهرستان جم چند سالی است که با مشکلاتی در زمینه تامین آب روبروست و ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای آبرسانی به این شهرستان یک ضرورت به شمار می‎آید و یکی از راهکارهای مناسب برای رفع کمبود منابع آبی در شهرستان جم، استفاده از آب دریا و شیرین‌سازی آن است.  

مهدی یوسفی، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در این زمینه می گوید: یکی از اولویت‌های ما در این منطقه، تکمیل پروژه آب‎رسانی شهرستان جم با هدف انتقال ۵۱ هزار متر مکعب آب به این شهرستان است.

یوسفی ادامه می دهد: بخشی از این آب طبق طرح اولیه از خط کوثر تامین می‎شود که طَی سال‎های گذشته با تامین مالی صورت گرفته از طرف نفت ایستگاه‎ها و خطوط آن ساخته شده است و بخش دیگر پس از شیرین‌سازی آب دریا در منطقه ویژه پارس به شهرستان جم منتقل می‌شود که این انتقال با استفاده از هفت ایستگاه پمپاژ آب صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به انتقال آب شیرین‌سازی‌شده در پارس جنوبی به ۳۲ شهر و روستای شهرستان جم، عنوان کرد: آب به ۲۹ روستا و سه شهر جم، ریز و انارستان و سه شهرک پردیس، توحید و شهید تندگویان منتقل می‌شود.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اشاره به توافق‎های صورت گرفته بین وزارت نفت، وزارت نیرو و استانداری بوشهر برای آبرسانی به شهرستان جم، اضافه‎ کرد: این طرح با اعتبارات وزارت نفت توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) اجرایی می شود.

بر اساس این گزارش، این پروژه به دلیل اتمام اعتبار مصوب وزارت نفت به میزان ۵۱۰ میلیارد ریال و عدم تامین اعتبار لازم از سوی وزارت نیرو تقریبا متوقف شده بود که با تلاش سازمان منطقه ویژه پارس در سال ١٣٩٣، اعتبار ریالی این پروژه به میزان یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال و اعتبار ارزی ۱۲ میلیون دلار تصویب شد و پروژه با عقد تفاهم‎نامه تکمیلی مابین وزارت نفت و وزارت نیرو شتاب گرفت.



این مطلب مفید بود ؟
4 3