مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

رشد اقتصادی با احتساب نفت به 6.5 درصد رسید

رشد اقتصادی با احتساب نفت به 6.5 درصد رسید

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، سخنگوی دولت با بیان این‌که رشد اقتصادی در بهار امسال به مثبت هفت درصد رسید، گفت: این آمار بدون نفت است و با نفت، رشد اقتصادی به 6.5 درصد رسیده است.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با گریس بنتون در سراسر ایران

به گزارش شانا، محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت، امروز (سه‌شنبه، 21 شهریورماه) در نشست هفتگی خود با خبرنگاران به ارائه گزارشی از عملکرد دولت در حوزه اقتصادی پرداخت و گفت: برای نخستین بار در کشور طی بهار امسال، رشد اقتصادی بدون نفت بیش از رشد اقتصادی با نفت بود که این موضوع نشان می‌دهد ما می‌توانیم بدون نفت نیز رشد بالای اقتصادی را تجربه کنیم.

وی با اشاره به این‌که جذب سرمایه در کشور، طی بهار امسال نیز رشد 7.1 درصدی داشته است، افزود: جذب سرمایه در 2 فصل زمستان پارسال و بهار امسال مثبت شد که در سه ماه نخست امسال این بخش نیز رشد 7.1 درصدی را تجربه کرد.

نوبخت تصریح کرد: در بهار امسال، 920 هزار نیرو وارد بازار کار شدند که برای این افراد 700 هزار شغل ایجاد کردیم که این مقوله نشان دهنده آثار مثبت جذب سرمایه خارجی و تلاش‌های دولت است.

سخنگوی دولت با بیان این‌که مصمم هستیم همسو با مطالبات و انتظارات مردم برای رونق اقتصادی فعالیت کنیم، عنوان کرد: البته ما نسبت به وضع مطلوب فاصله داریم، اما نسبت به زمانی که دولت اقدام‌های خود را آغاز کرد از رشد منفی نزدیک به 7 درصد به رشد مثبت 7 درصد رسیدیم، که این گونه اقدام‌ها افتخار آمیز است.

وی در ادامه به موضوع برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) اشاره کرد و گفت: اگر آمریکا از این قرارداد خارج شود خود ضرر می‌کند، ما در این مورد منافع ملی را لحاظ خواهیم کرد و بدون شک کل نظام درباره آن تصمیم خواهد گرفت.



این مطلب مفید بود ؟
4 3