مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

پتروشیمی مرجان آماده راه اندازی شد

پتروشیمی مرجان آماده راه اندازی شد

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، مدیرعامل پتروشیمی مرجان با اشاره به آغاز مراحل پیش راه اندازی این طرح گفت: هم اکنون پیشرفت ساخت این طرح متانول به بیش از 96 درصد رسیده است.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با شرکت فوکس در سراسر ایران

به گزارش شانا، حسن بیگی با اشاره به روشن شدن مشعل در پتروشیمی مرجان از اواسط شهریور ماه امسال، اعلام کرد: براساس برنامه زمان‌بندی مراحل پیش راه‌اندازی و راه اندازی این طرح پتروشیمی آغاز شده است.

وی با بیان این که پیش بینی می‌شود تا بهمن ماه امسال تولید از طرح پتروشیمی مرجان آغاز شود، تصریح کرد: هم اکنون همه تجهیزات و کالاهای مورد نیاز طرح تامین شده و در مرحله نصب و راه اندازی است.

بیگی با اشاره به برنامه‌ریزی برای آغاز تولید آزمایشی متانول از پتروشیمی مرجان تا آذر ماه امسال، گفت: هزینه سرمایه‌گذاری برای طراحی، ساخت و بهره‌برداری از این طرح پتروشیمی حدود 465 میلیون یورو و 550 میلیارد تومان بوده که تمام منابع از محل آورده سرمایه گذاران بخش خصوصی تامین شده است.

وی با بیان این که خدمات جانبی مورد نیاز برای راه اندازی پتروشیمی مرجان هم تامین شده است، افزود: همه خدمات از پتروشیمی دماوند تامین می‌شود، ضمن آن که با راه اندازی یک واحد در پتروشیمی مرجان، اکسیژن مورد نیاز برای راه اندازی پروژه تامین شده است.

مدیرعامل پتروشیمی مرجان یادآور شد: این مجتمع یکی از نخستین طرح‌های پتروشیمی کشور است که در دولت دوازدهم تولید محصول آن آغاز خواهد شد.

پتروشیمی مرجان در صورت بهره‌برداری کامل، ظرفیت تولید سالانه یک میلیون و 650 هزار تن متانول خواهد داشت که خوراک این طرح توسط پالایشگاه‌های پارس جنوبی تامین می شود.

پیش‌بینی می‌شود امسال سه طرح جدید تولید متانول شامل طرح‌های پتروشیمی مرجان، فاز نخست پتروشیمی بوشهر و پتروشیمی کاوه (به عنوان بزرگترین طرح تولید متانول ایران و خاورمیانه) به بهره برداری برسند که با راه‌اندازی این سه طرح تا پیش از پایان سال 96 ظرفیت تولید متانول ایران با افزایش بیش از دو برابری از مرز 10 میلیون تن در سال عبور می‌کند.



این مطلب مفید بود ؟
0 1