مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

شرکت ملی نفت ایران در هفته‎ای که گذشت

شرکت ملی نفت ایران در هفته‎ای که گذشت

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، ابلاغ تکالیفی از سوی وزیر نفت به شرکت ملی نفت در زمینه توسعه و بهره‎برداری صیانتی از مخازن و نوسازی و بازسازی تاسیسات رو سطحی (سطح الارضی) و همچنین امضای نخستین قرارداد بازیافت و مصرف گازهای مشعل، مهمترین رخدادهای این شرکت در هفته گذشته به شمار می‎روند.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن دنده در سراسر ایران

به گزارش شانا، هفته گذشته خبرهایی مبنی بر ابلاغ «خط مشی و راهبرد توسعه و بهره‎برداری صیانتی از مخازن نفت و گاز» و «دستورعمل نوسازی و بازسازی تاسیسات روسطحی» منتشر شد که در هر 2 ابلاغیه‎ بیژن زنگنه، شرکت ملی نفت ایران مخاطب قرار گرفت؛ ابلاغیه‎هایی که از عزم جدی وزارت نفت برای بهره‎برداری صیانتی از مخازن و بازسازی و نوسازی تاسیسات فرسوده به‌ویژه در مناطق نفتخیز جنوب حکایت دارد.  

امضای نخستین قرارداد بازیافت و مصرف گازهای مشعل

افزون بر این، امضای نخستین قرارداد بازیافت و مصرف گازهای مشعل نیز در اواخر هفته گذشته در صدر اخبار شرکت ملی نفت ایران قرار گرفت. 15 شهریورماه امسال، قرارداد پروژه بازیافت و مصرف گازهای مشعل پالایشگاه دوم پارس جنوبی (فازهای ٢ و ٣)، با رویکرد صیانت از محیط زیست بین شرکت ملی نفت ایران و کنسرسیومی متشکل از شرکت SOFREGAZ فرانسه و شرکت صنعت سازه ثمین امضا شد که از اهم دستاوردهای این قرارداد می‎توان به جلوگیری از هدررفت ثروت ملی با بازیافت روزانه حدود نیم میلیون متر مکعب گاز مشعل اشاره کرد. این قرارداد به ارزش حدود 42 میلیون یورو امضا شد و مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس هم در حاشیه مراسم امضای قرارداد، از برنامه‎ریزی برای 500 میلیون یورو سرمایه‎گذاری به منظور اجرای طرح‎های جلوگیری از سوزاندن گازهای مشعل در پارس جنوبی طی سال‎های آینده خبر داد.

هفته گذشته، نمایندگان شرکت زاروبژنفت روسیه در نشستی مشترک با نمایندگان معاونت توسعه و مهندسی شرکت ملی نفت و کارشناسانی از شرکت نفت مناطق مرکزی، برنامه‎های مورد نظر خود را برای افزایش ضریب بازیافت نفت از میدان‎های آبان و پایدار غرب تشریح کردند.

ضرورت اصلاح رابطه شرکت ملی نفت و دولت

هفته گذشته، به دنبال صحبت‎های وزیر نفت درباره رابطه مغشوش بین شرکت ملی نفت ایران و دولت، چالش‎های مرتبط با تامین منابع مالی این شرکت هم بار دیگر خبرساز شد. زنگنه در گفت‎وگویی اعلام کرد: «باید با شرکت ملی نفت به گونه‎ای رفتار شود که به عنوان یک شرکت دولتی کارایی کافی داشته باشد؛ نه این‎که دستش را بست و آن را به سمت تبدیل شدن به یک اداره کل سوق داد».

به گفته وزیر نفت، صنعت نفت با بخشی که رقیب ندارد، متفاوت است؛ اگر نیروی متخصص صنعت نفت از کشور خارج شود، تولید و متعاقب آن، سود کاهش می‎یابد و بنابراین طبیعی است که شرکت ملی نفت ایران باید از قوانین و قواعد ویژه‏ای پیروی کند. 

اخبار فراساحلی؛ فرزاد، رشادت و خزر

میدان فرزاد بی هم خبرساز شد و شرکت ملی نفت ایران در واکنش به برخی شایعات درباره واگذاری راهبری این میدان به شرکت پتروپارس، توضیحاتی ارائه و اعلام کرد: توسعه این میدان از طریق سه مسیر مجزا به طور موازی در حال پیگیری است و هنوز هیچ گزینه‎ای قطعی نشده است.

اخبار فراساحلی شرکت ملی نفت ایران در هفته گذشته، به میدان مشترک فرزاد ختم نشد و خبرهایی هم از میدان رشادت و همینطور فعالیت‎ در خزر منتشر شد.

شرکت نفت فلات قاره ایران از پایان موفقیت‎آمیز عملیات پروژه مقاوم‌سازی بخش زیرآب (Sub structure) سکوی R4 رشادت در منطقه لاوان خبر داد و از سوی دیگر، ظرفیت‎ها، فرصت‎ها و چالش‎های شرکت نفت خزر و آخرین وضعیت سکوی امیرکبیر و سه شناور کاسپین این شرکت تشریح شد. توسعه در خزر، موضوع گفت‎وگوی وزیر معادن و انرژی برزیل با وزیر نفت کشورمان هم بود؛ در دیداری که سیزدهم شهریورماه امسال برگزار شد و طی آن، از تجربه شرکت پتروبراس در زمینه حفاری در آب‎های عمیق و تمایل این شرکت برزیلی برای همکاری با ایران در انجام فعالیت‎های توسعه‎ای در خزر سخن به میان آمد.



این مطلب مفید بود ؟
7 0