مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

سرمایه گذاری 500 میلیون یورویی برای جمع آوری گازهای مشعل در پارس جنوبی

سرمایه گذاری 500 میلیون یورویی برای جمع آوری گازهای مشعل در پارس جنوبی

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس گفت: برای جلوگیری از سوزاندن گازهای مشعل در پارس جنوبی 500 میلیون یورو پروژه اجرا خواهیم کرد.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن شل در سراسر ایران

به گزارش شانا، محمد مشکین فام امروز (چهارشنبه، 15 شهریورماه) در مراسم امضای قرارداد پروژه بازیافت و مصرف گاز مشعل پالایشگاه دوم پارس جنوبی (فازهای ٢ و ٣)، بین شرکت ملی نفت ایران و کنسرسیومی متشکل از شرکت SOFREGAZ فرانسه و شرکت صنعت سازه ثمین، اظهار کرد: کاهش آلاینده‌های صنعتی یکی از مواردی است که در بیشتر اسناد بالادستی صنعت نفت به آن اشاره شده و از دغدغه‌های جدی مسئولان نظام است.

وی با بیان این که در 2 سال اخیر و پس از توافق برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) حرکت خوبی در شرکت ملی نفت ایران و وزارت نفت همسو با این موضوع آغاز شده است، تصریح کرد: امضای قرارداد امروز نتیجه همین حرکت بوده است.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس ابراز امیدواری کرد که این قرارداد آغازی برای دیگر پالایشگاه‌های پارس جنوبی باشد و در همه پالایشگاه‌های 13 گانه پارس جنوبی طرح جلوگیری از سوزاندن گازهای مشعل اجرا شود.

مشکین فام، جلوگیری از سوزاندن گازهای مشعل را از 2 منظر قابل اهمیت دانست و تصریح کرد: نخست؛ رفع آلاینده‌هایی که با سلامت مردم منطقه و کارکنان شاغل صنعت نفت ارتباط دارد، دوم؛ تکالیف جهانی ایران در زمینه محیط زیست و کاهش آلاینده‌های زیست محیطی است.

وی با بیان این که امضای قرارداد امروز سرآغازی برای ایفای نقش ایران در کاهش گازهای آلاینده‌ خواهد بود، افزود: از کل حجم گازهای آلاینده در جهان، 75 درصد آن متعلق به 10 کشور است که متاسفانه ایران در این فهرست قرار دارد.

مدیرعامل نفت و گاز پارس ادامه داد: ایران در منطقه خاورمیانه در زمینه حجم گازهای آلاینده در جایگاه نخست قرار دارد که امیدواریم این وضع تغییر کند.

مشکین فام با اشاره به این که پالایشگاه‌های پارس جنوبی بر اساس جلوگیری از سوختن گازهای مشعل طراحی شده است، یادآور شد: متاسفانه با توجه به شرایط تحریم و همکاری نکردن سازندگان جهانی در این بخش با مشکل رو‌به‌رو شدیم.

وی افزود: امیدواریم که با اجرای برجام همکاری خوبی بین سازندگان و شرکت مجتمع گازی پاس جنوبی (SPGC) به‌عنوان بهره بردار برقرار شود و موضوع گازهای مشعل حل و فصل شود.

مدیرعامل شرکت نفت گاز پارس با اشاره به این که حدود 70 درصد گاز کشور از پارس جنوبی تامین می‌شود، افزود: هزینه اجرای پروژه بازیافت و مصرف گاز مشعل پالایشگاه دوم پارس جنوبی بیش از 40 میلیون یوروست که امیدواریم در موعد مقرر به سرانجام برسد.

مشکین فام با بیان این که طبق برنامه شرکت نفت و گاز پارس، برای توسعه میدان گازی پارس جنوبی 90 میلیارد دلار پیش بینی شده است، تصریح کرد: تاکنون 70 میلیارد دلار پروژه در پارس جنوبی اجرا شده و 20 میلیارد دلار باقی مانده است.

وی ادامه داد:  از 20 میلیارد دلار باقی مانده 500 میلیون یورو برای جلوگیری از سوزاندن گازهای مشعل در پارس جنوبی اختصاص می یابد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس با بیان این که افزون بر جلوگیری از سوختن گازهای مشعل، برای پساب مواد نفتی نیز برنامه ریزی کردیم، تصریح کرد: اجرای پروژه‌ها در زمینه کاهش آلاینده‌ها و حفظ محیط زیست در حال پیگیری است.

به گفته مشکین فام، در 2 سال اخیر با توجه به این‌که شرکت های خارجی پس از برجام همکاری خود را آغاز کردند ما در حال استفاده از فناوری‌های جدید هستیم.



این مطلب مفید بود ؟
4 3