مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

میزان سوزاندن گاز در مشعل های  پارس جنوبی کاهش یافت

میزان سوزاندن گاز در مشعل های پارس جنوبی کاهش یافت

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور توسعه و مهندسی از کاهش میزان سوزاندن گاز در مشعل‌های پارس جنوبی طی سال‌های اخیر خبر داد و گفت: حجم سوزاندن گازهای مشعل از 15 میلیون مترمکعب در هفته به سه میلیون مترمکعب رسیده است.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن گردشی در سراسر ایران

به گزارش شانا، غلامرضا منوچهری امروز (چهارشنبه، 15 شهریورماه) در حاشیه امضای قرارداد پروژه بازیافت و مصرف گاز مشعل پالایشگاه دوم پارس جنوبی (فازهای ٢ و ٣) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در میدان گازی پارس جنوبی نباید به طور مداوم سوزاندن گاز مشعل داشته باشیم؛ اما از آنجا که در سال‌های گذشته همواره مسئله جلوگیری از سوزاندن گاز مشعل را داشتیم بنابراین تلاش کردیم تا با ارتقا در بهره برداری پروژه‌ها از میزان آن بکاهیم. 

وی تصریح کرد: جلوگیری از سوزاندن گازهای مشعل در میدان گازی مشترک پارس جنوبی از 15 میلیون مترمکعب در هفته به سه تا چهار میلیون مترمکعب رسیده است.

منوچهری درباره روند اجرای طرح توسعه فاز 11 پارس جنوبی اظهار کرد: هم اکنون پیمانکاران اجرای فاز 11 پارس جنوبی تجهیز شده‌اند و کار طبق برنامه و حتی جلوتر از برنامه پیش می رود.

قرارداد طرح توسعه فاز 11 پارس جنوبی 12 تیرماه امسال بین شرکت ملی نفت ایران و کنسرسیومی متشکل از توتال، سی ان پی سی آی و پتروپارس امضا شد.

وی درباره بازدیدی که شرکت‌های خارجی از میدان نفتی آزادگان پیش از برگزاری مناقصه این میدان داشتند، یادآور شد: شرکت‌های علاقه‌مند به حضور در میدان آزادگان به صورت انفرادی از این میدان بازدید کردند و اکنون برای تشکیل کنسرسیوم فرصت دارند، کنسرسیوم‌ها هنوز به طور رسمی معرفی نشده‌اند اما این کار در مهلت قانونی انجام خواهد شد.



این مطلب مفید بود ؟
6 2