مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

ایران صاحب فناوری بازیابی و مصرف گازهای مشعل می‌شود

ایران صاحب فناوری بازیابی و مصرف گازهای مشعل می‌شود

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، مدیرعامل شرکت صنعت سازه ثمین با اشاره به همکاری این شرکت با شرکت SOFREGAZ فرانسه در قرارداد پروژه بازیافت و مصرف گازهای مشعل پالایشگاه دوم پارس جنوبی، گفت: با اجرای این پروژه، فناوری بازیابی و مصرف این گازها به طور کامل به ایران منتقل می‎شود.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با گریس لیتیم کمپلکس در سراسر ایران

به گزارش شانا، کوروش آهنج امروز (چهارشنبه، 15 شهریورماه) در مراسم امضای قرارداد پروژه بازیافت و مصرف گازهای مشعل پالایشگاه دوم پارس جنوبی (فازهای ٢ و ٣)، اظهار کرد: شرکت صنعت سازه ثمین در اجرای این قرارداد، همکاری تنگاتنگی با شرکت SOFREGAZ فرانسه خواهد داشت و شرکت فرانسوی تکنیپ (TECHNIP) در این زمینه به کنسرسیوم یاد شده کمک می‎کند.

وی گفت: شرکت SOFREGAZ فرانسه در اوج تحریم‎ها، همکاری خود را با ایران در این طرح آغاز کرد و در طول سه سال گذشته، این همکاری تداوم داشته است.

آهنج با بیان این‎که بازیابی گازهای مشعل پالایشگاه دوم پارس جنوبی، هیچ اختلالی در عملکرد پالایشگاه ایجاد نمی‎کند، ادامه داد: با اجرای این پروژه روزانه حدود نیم میلیون متر مکعب گازهای مشعل این پالایشگاه جمع‎آوری می‎شود.

آهنج، زمان برگشت سرمایه این پروژه را حدود 18 ماه خواند و گفت: برای اجرای پروژه‎ای مشابه در حال مذاکره با شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب هستیم و در صورت به نتیجه رسیدن مذاکرات و آغاز همکاری، امیدواریم روزانه حداقل یک میلیون متر مکعب گازهای مشعل این شرکت نیز جمع‎آوری و بازیابی شود.

وی در پایان، از تلاش‎ها و حمایت‎های مجری طرح توسعه پایدار پارس جنوبی، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و معاون توسعه و مهندسی این شرکت و مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس قدردانی کرد.

قرارداد پروژه بازیافت و مصرف گاز مشعل پالایشگاه دوم پارس جنوبی (فازهای ٢ و ٣)، با رویکرد صیانت از محیط زیست بین شرکت ملی نفت ایران و کنسرسیومی متشکل از شرکت SOFREGAZ فرانسه و شرکت صنعت سازه ثمین امضا شد.

این قرارداد صبح روز (چهارشنبه، ۱۵ شهریورماه) میان علی‎محمد احمدی، مجری طرح توسعه پایدار پارس جنوبی به نمایندگی از شرکت ملی نفت ایران، یان‎اوبری لوکمت، مدیرعامل شرکت SOFREGAZ فرانسه و کوروش آهنج، مدیرعامل شرکت صنعت سازه ثمین امضا شد.



این مطلب مفید بود ؟
5 0