مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

برزیل آماده همکاری با صنعت نفت ایران است

برزیل آماده همکاری با صنعت نفت ایران است

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، وزیر معادن و انرژی برزیل پس از دیدار با وزیر نفت ایران اعلام کرد: بررسی فرصت‌ها و زمینه‌های همکاری بین تهران و برازیلیا می‌تواند به مشارکت و سرمایه‌گذاری در پروژه‌های نفتی کمک کند.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با شرکت موبیل در سراسر ایران

به گزارش شانا، فرناندو کولهو فیلهو، وزیر معادن و انرژی برزیل، دیروز (دوشنبه، 13 شهریورماه) پس از دیدار با بیژن زنگنه، وزیر نفت، با اشاره به قصد نمایندگان صنعت نفت برزیل برای حضور در ایران گفت: پس از بررسی تقاضا برای فناوری و دانش فنی شرکت‌های برزیلی در ایران، سپس نحوه گسترش همکاری‌ها را بررسی می‌کنیم.

وی گفت: بی گمان حضور شرکت دولتی نفت برزیل (پتروبراس) در اینجا و بررسی راه حل‌ها می‌تواند به مشارکت در آینده و سرمایه‌گذاری بیشتر کمک کند.

وزیر معادن و انرژی برزیل یادآور شد: ما می‌خواهیم ببینیم چه کمک و راه‌حلی در زمینه فناوری می‌توانیم ارائه کنیم، زیرا می‌دانیم که شرکت‌های ایرانی و دیگر شرکت‌های خارجی همچون توتال فرانسه که از شریکان راهبردی پتروبراس در سطح جهانی است، آماده سرمایه گذاری در پروژه‌های نفت و گاز ایران هستند.

فیلهو همچنین با اشاره به استقبال زنگنه از تبادل تجربه شرکت پتروبراس در زمینه حفاری در آب‌های عمیق برای توسعه حوزه نفتی دریای خزر، گفت: امروز پتروبراس در عمق‌های نزدیک هفت کیلومتر در مناطق فراساحلی برزیل برای ذخایر نفت و گاز اکتشاف می‌کند؛ بنابراین ما دانش و فناوری زیادی در این زمینه‌ها داریم و امیدواریم که بتوانیم در اینجا با هم کار کنیم.

وی گفت: با سفیر ایران در برزیل و همچنین سفیر ما در اینجا در تهران صحبت می‌کنم برای سفر گروه پتروبراس به ایران تاریخی تعیین شود تا با توجه به تجربه‌های امروز ما در برزیل، فرصت‌ها و همه زمینه‌های دیگر همکاری را بررسی کنند.



این مطلب مفید بود ؟
7 4