مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

ایران با اجرای پروژه جدید پالایشگاه کرمانشاه از واردات یک فرآورده بی نیاز می‌شود

ایران با اجرای پروژه جدید پالایشگاه کرمانشاه از واردات یک فرآورده بی نیاز می‌شود

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، رئیس هیئت مدیره شرکت پالایش نفت کرمانشاه با اشاره به مراحل پایانی اجرای طرح تولید هگزان پلیمری گفت: با اجرای این طرح که در واقع بنزن زدایی از هگزان است، ارزش افزوده محصولات تولیدی این پالایشگاه افزایش می‌یابد.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن هیدرولیک در سراسر ایران

به گزارش شانا، سهراب براندیشه گفت: شرکت پالایش نفت کرمانشاه از همان روزهای نخستین واگذاری به بخش خصوصی تاکنون، همواره درصدد این بوده است که شرایط را برای سرمایه گذاری و توسعه شرکت فراهم کند.

وی افزود: نگاهی که بخش خصوصی به مجموعه پالایشگاه نفت کرمانشاه دارد، با رویکرد توسعه‌ای، همراه با کیفی سازی محصولات تولیدی است که در این راه از هرگونه سرمایه گذاری دریغ نخواهد کرد.

بر اساس این گزارش، سعید مقصودی، مدیرعامل شرکت دانش بنیان نام آوران پژوهش و توسعه نیز از اجرای طرح هگزان پلیمری در پالایشگاه کرمانشاه با سرمایه‌گذاری 100 میلیارد ریال خبر داد و گفت: شرکت دانش بنیان پژوهش و توسعه بیش از سه سال است که روی طرح تولید هگزان با گرید پلیمری و برش هگزان عاری از بنزن کار می‌کند.

مقصودی با بیان اینکه شرکت این فرآیند را به صورت پایلوت انجام می دهد، افزود: این فرآیند به عنوان اختراع شرکت دانش بنیان نام آوران پژوهش ثبت شده است.

به گفته وی، هگزان با گرید پلیمری (هگزان عاری از بنزن) در صنایع پتروشیمی و روغن کشی کشور کاربرد بسیاری دارد.

مقصودی تصریح کرد: هم اکنون حجم مورد نیاز کشور 30 هزار تن در سال است که همه آن از خارج از کشور تامین می‌شود، اما با اجرای این طرح در پالایشگاه کرمانشاه می توانیم سالانه حدود 10 هزار تن آن را در داخل کشور تامین کنیم.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان نام آوران پژوهش و توسعه گفت: پالایشگاه کرمانشاه به دلیل داشتن واحد پنتان این قابلیت را دارد که واحد جدید به نام هگزان پلیمری نیز در داخل همان واحد راه اندازی کند.

وی با بیان اینکه از ما‌ه‌ها پیش نمونه هایی از هگزان پالایشگاه کرمانشاه را دریافت و در موسسه تحقیقاتی شرکت به صورت پایلوت روی آن آزمایش شده است، تاکید کرد: خوشبختانه نتایج مثبت آن را نیز دریافت کرده ایم.

به گفته مقصودی، همه تلاش ما این است که این طرح را با بالاترین ظرفیت ممکن در پالایشگاه کرمانشاه اجرا کنیم و هم اکنون در مرحله طراحی مفهومی اجرای پروژه در پالایشگاه هستیم که پس از این مرحله وارد مراحل اجرایی کار خواهیم شد.

وی با اشاره به بازه زمانی سه ساله در اجرای پروژه‌هایی از این دست، افزود: اگر منابع مالی طرح تامین شود سعی خواهیم کرد در یک بازه زمانی دو ساله این پروژه را راه‌اندازی کنیم.

مقصودی درباره ارزش افزوده اجرای این طرح اظهار کرد: هگزان از مشتقات بنزین است و اگر هر لیتر بنزین بر مبنای قیمت فوب خلیج فارس حدود 1400 تومان است، هرکیلو هگزان پلیمری با هزینه‌ای معادل بیش از 3200 تومان وارد کشور می شود؛ بنابراین ارزش افزوده آن بیش از دو برابر بنزین خواهد بود.

وی تاکید کرد: صفر تا صد اجرای این پروژه بومی و تولید داخل کشور خواهد بود.



این مطلب مفید بود ؟
5 3