مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

نگاهی اجمالی به صنعت نفت برزیل

نگاهی اجمالی به صنعت نفت برزیل

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، برزیل در سال 2014 میلادی پس از ونزوئلا دومین تولیدکننده بزرگ نفت در قاره آمریکای جنوبی بوده است.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن توربین در سراسر ایران

به گزارش اداره اطلاعات انرژی آمریکا، شرکت دولتی نفت برزیل (پتروبراس) بازیگر اصلی صنعت نفت این کشور است و نقشی مهم در فعالیت‌های بالادستی، میان دستی و پایین دستی دارد. تا سال 1997 میلادی این شرکت انحصار فعالیت‌های نفتی برزیل را در دست داشت، اما پس از آن دولت این بخش را از انحصار خارج کرد.

شرکت انگلیسی-هلندی شل نخستین شرکت خارجی بود که در برزیل نفت تولید کرد و سپس شرکت‌هایی همچون رپسول اسپانیا، شورون آمریکا، بی پی انگلیس، استات اویل نروژ، سینوپک چین و دیگران به آن ملحق شدند.

مؤسسه ای ان پی (ANP) مهمترین نهاد دولتی در تعیین مقررات و نظارت بر بخش نفت برزیل است که مسئولیت صدور مجوز اکتشاف و تولید و تضمین رعایت مقررات مربوطه را به عهده دارد.

طبق برآورد اداره اطلاعات انرژی آمریکا، ذخایر اثبات شده نفت برزیل در سال 2015 میلادی 15 میلیارد بشکه بوده اما برآورد مؤسسه ای ان پی نشان می‌دهد که این ذخایر در سال 2014 میلادی به 16 میلیارد و 200 میلیون بشکه رسیده است. این رقم، برزیل را به دارنده دومین ذخایر عمده نفت در آمریکای جنوبی تبدیل می‌کند.

بیش از 94 درصد از ذخایر نفت برزیل در مناطق فراساحلی قرار دارند و بیش از 80 درصد این ذخایر فراساحلی در آب‌های اطراف ایالت ریو دوژانیرو این کشور واقع شده‌اند. انتظار می‌رود با ادامه عملیات اکتشاف، میزان ذخایر اثبات شده نفت برزیل افزایش یابد.

تولید نفت خام برزیل در سال 2014 میلادی به دو میلیون و 200 هزار بشکه در روز رسیده بود، بخشی عمده از تولید نفت برزیل مربوط به لایه های رسوبی موسوم به پریسلت (pre-salt) در دریاست و در سال 2015 میلادی حجم تولید نفت خام از این لایه‌ها حدود 865 هزار بشکه در روز بوده است.

مصرف نفت و دیگر سوخت های مایع در برزیل، همچنان از تولید آنها بالاتر است. در سال 2014 میلادی، تقاضای نفت و دیگر سوخت‌های مایع در برزیل بیش از سه میلیون و 200 هزار بشکه در روز بوده است. برخی پیش بینی‌ها نشان می داد که تولید نفت برزیل تا سال 2016 میلادی از مصرف آن فراتر می رود، اما تأثیر منفی افت قیمت نفت از یک سو و درگیری شرکت پتروبراس در پرونده های فساد از سوی دیگر، می توانند رشد تولید نفت برزیل را به چالش بکشند.



این مطلب مفید بود ؟
8 1