مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

هشدار رسانه دولتی چین درباره تحریم نفتی کره‌شمالی

هشدار رسانه دولتی چین درباره تحریم نفتی کره‌شمالی

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، یک روزنامه مهم دولتی چین درباره پیامدهای منفی وضع تحریم‌های نفتی ضد کره شمالی هشدار داد.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن فلاشینگ در سراسر ایران

به گزارش خبرگزاری رویترز، روزنامه گلوبال تایمز چین درباره هر حرکتی برای قطع عرضه نفت به کره شمالی و یا بستن مرزها در واکنش به آزمایش‌های هسته ای این کشور، هشدار داد.

این روزنامه وابسته به حزب کمونیست چین اعلام کرد: پس از انجام شدیدترین آزمایش هسته‌ای کره شمالی در روزهای اخیر، اعمال تحریم‌های شدیدتر از سوی شورای امنیت سازمان ملل «اجتناب ناپذیر» است، اما همچنین خواهان خودداری از چنین تحریم هایی شد.

در سرمقاله این روزنامه آمده است: با وجود خشم افکار عمومی چین از آزمایش هسته ای کره شمالی، باید از اتخاذ تدابیر عجولانه و شدید در قالب وضع تحریم کامل ضد این کشور بپرهیزیم.

این روزنامه نوشت: اگر چین عرضه نفت به کره شمالی را کاملاً قطع کند و یا حتی مرز خود را با این کشور ببندد، مشخص نیست که بتوانیم در آینده از انجام آزمایش‌های هسته ای بیشتر و یا شلیک موشک از سوی کره شمالی جلوگیری کنیم.

طبق اعلام روزنامه گلوبال تایمز، در صورت قطع عرضه نفت چین به کره شمالی، احتمال تقابل میان دو کشور شدت می یابد و آمریکا و کره جنوبی می توانند مسئولیت پیامدهای بعدی را به عهده چین بیندازند.

در همین زمینه، دبیر کل هیئت وزیران ژاپن دیروز (یکشنبه 12 شهریور ماه) اعلام کرد  تحریم فروش فرآورده‌های نفتی، یکی از گزینه‌های این کشور برای واکنش به آزمایش‌های هسته ای کره شمالی است.



این مطلب مفید بود ؟
5 0