مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

افزایش 18 درصدی صادرات میعانات گازی از پارس جنوبی

افزایش 18 درصدی صادرات میعانات گازی از پارس جنوبی

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی اعلام کرد: صادرات میعانات گازی این مجتمع از ابتدای امسال تا پایان مردادماه با رشد 18 درصدی به بیش از 91 میلیون بشکه رسید.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با شرکت shell در سراسر ایران

به گزارش شانا، مسعود حسنی درباره تولید میعانات گازی مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: مجموع تولید میعانات گازی مجتمع پارس جنوبی از ابتدای سال 96 تا پایان مردادماه با رشد 13 درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال به 86 میلیون و 670 هزار بشکه رسید.

وی افزود: جمع‌بندی عملکرد پالایشگاه‌های مجتمع گازی پارس جنوبی از ابتدای سال 96 تاکنون نشان از افزایش قابل توجه تولید در همه بخش‌ها دارد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان این که تولید همه فرآورده‌های پالایشگاه‌های گاز پارس جنوبی امسال افزایش یافته است، گفت: حجم گاز شیرین تولید شده 54 هزار و 990 میلیون متر مکعب است و نسبت به مدت مشابه در سال 1395، 16 درصد رشد داشته است.

وی به افزایش تولید اتان در مجتمع گاز پارس جنوبی از ابتدای سال 96 اشاره کرد و اظهار کرد: این محصول نیز افزایشی حدود 28 درصدی داشته و از 886 هزار و 300 تن در پنج ماه نخست سال 1395 به یک میلیون و 132 هزار و 600 تن در پنج ماه نخست سال 1396 رسیده است.

به گزارش مجتمع گازی پارس جنوبی، حسنی افزود: میزان پروپان تولیدی مجتمع گاز پارس جنوبی نیز در این مدت 590 هزار تن بوده است.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی حجم تولید بوتان را از ابتدای امسال تا پایان مرداد ماه 350 هزار تن عنوان کرد و گفت: میزان گوگرد تولید شده نیز به 219 هزار و 328 تن رسیده است.

میدان گازی پارس جنوبی، بزرگ‎ترین منبع گازی جهان است که روی خط مرزی مشترک ایران قرار دارد؛ مساحت این میدان 9700 کیلومتر مربع است که سهم متعلق به ایران 3700 کیلومتر مربع وسعت دارد.

ذخیره گاز این بخش از میدان 14 تریلیون مترمکعب گاز به همراه 18 میلیارد بشکه میعانات گازی است که هشت درصد کل گاز دنیا و نزدیک به نیمی از ذخایر گاز کشور را شامل می شود.



این مطلب مفید بود ؟
6 1