مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

نفت خزر و افق روشن توسعه

نفت خزر و افق روشن توسعه

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، شامگاه بیستم اردیبهشت ماه سال 91 بود که کشف نفت در عمق حدود 2500 متری دریاچه خزر، افتخار دیگری را برای صنعت نفت کشور رقم زد و میدان نفتی سردارجنگل با حدود 2 میلیارد بشکه ذخایر نفت درجا و برخورداری از نفتی سبک و مرغوب، به فهرست میادین نفتی فراساحلی ایران اضافه شد.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن دریایی در سراسر ایران

حال پس از گذشته پنج سال از آن روز مبارک، فعالیت در حوزه فراساحلی صنعت نفت جهان هر روز ابعادی تازه تر و سرمایه گذاری ها در این بخش روندی روبه رشد را طی می کند. آمارها نشان می دهد 70 درصد از منابع هیدروکربوری کشف شده جهان طی 20 سال اخیر در بخش فراساحل بوده و هم اکنون نیز حدود 65 درصد ذخایر هیدروکربوری دنیا در این بخش متمرکز است. به این ترتیب، امروز با توجه به کاهش منابع هیدروکربوری در فیلدهای خشکی، بخش فراساحل از جذابیت زیادی برای سرمایه گذاران برخوردار شده و پیش بینی ها از رشد 130 درصدی حجم سرمایه گذاری و ثبت بیش از 260 میلیارد دلار سرمایه گذاری در این بخش طی پنج سال آتی حکایت دارد.

در این میان، دریاچه خزر به عنوان بزرگترین دریاچه جهان و با در اختیار داشتن حجم وسیعی از ذخایر هیدروکربوری دنیا، از مناطق بکر نفت و گاز به شمار می رود و حضور سکوی امیرکبیر که افتخار کشف نفت در خزر را برای ایران به ارمغان آورد، امیدبخش فرداهایی روشن است. به هر روی بدیهی است، صنعت نفت ایران با برخورداری از حوزه های نفت و گاز متعدد به ویژه فیلدهای مشترک از یک سو و کاستی های تامین منابع مالی از سویی دیگر، با محدودیت هایی مواجه است و برای مدیریت مناسب عملکرد در محدودیت ها، اولویت بندی امور اجتناب ناپذیر است.

شرکت نفت خزر به عنوان متولی توسعه در آب‎های خزر در عین حال که به طور کامل از سیاست های وزارت نفت تبعیت می کند، مذاکراتی را نیز با شرکت های صاحب سرمایه و فناوری حفاری در آب های عمیق در دستور کار دارد تا هرگاه خط مشی وزارت نفت، سناریوی توسعه را پیش روی این شرکت قرار داد، مقدمات کار فراهم باشد. در همین مسیر، اورهال سکو و انجام اقدامات پیرامونی نیز در دستور کار قرار گرفته است.

اینجانب به سهم خود، بیستم اردیبهشت ماه، سالروز کشف نفت در میدان سردارجنگل را به همه آنان که در ثبت این افتخار ملی نقش داشتند، تبریک می گویم؛ تردید نداشته باشید که افق روشنی پیش روی توسعه در خزر قرار دارد. 

 

                                                                                                                                                   سیدمحسن دلاویز
                                                                                                                                                   مدیرعامل شرکت نفت خزر


 

 



این مطلب مفید بود ؟
2 4