مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

صنعت نفت ایران دوران باشکوه خود را طی می‌کند

صنعت نفت ایران دوران باشکوه خود را طی می‌کند

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران گفت: صنعت نفت پس از عبور از تحریم‌های سخت، امروز دوران باشکوه و حرکت رو به جلو خود را طی می‌کند.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با شرکت castrol در سراسر ایران

به گزارش شانا، عبدالحمید خدری، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در بازدید از بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، با اشاره به این‌که این نمایشگاه بیانگر توانایی ایران در عرصه نفت و گاز است، گفت: ظرفیت تولید محصولات صنعت نفت در داخل کشور مایه افتخار ملی است.

وی ضمن قدردانی از تلاش‎های وزیر نفت، افزود: وزیر نفت دولت یازدهم در چهار سال اخیر تحولات بزرگی در این صنعت ایجاد کرده است.

مجید ناصری نژاد، عضو دیگر کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی نیز با بیان این‌که حضور شرکت‌های خارجی در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی نشان دهنده استقبال گرم از این نمایشگاه است، عنوان کرد: حضور متعدد شرکت‌های داخلی و خارجی در این نمایشگاه، نشان دهنده تحول در صنعت نفت ایران است که امیدواریم این تحرک تداوم یابد.

نماینده شادگان در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان خوزستان ادامه داد: وزارت نفت باید هرچه بیشتر از سازندگان داخلی تجهیزات صنعت نفت حمایت کند تا برخی نگرانی‌های این شرکت‌ها نیز مرتفع شود.

حسین امیری خامکانی، نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی نیز ضمن بازدید از بیست و دومین نمایشگاه نفت با بیان این‌که پسابرجام تحرک مضاعفی به نمایشگاه امسال بخشید، گفت: شرکت‌های داخلی در نمایشگاه امسال در کنار شرکت های خارجی با انگیزه بسیاری حضور یافتند، این گونه نمایشگاه‌های تخصصی برای صنعت کشور به ویژه بخش نفت و گاز بسیار مفید و موثر خواهد بود.

وی افزود: صنعت نفت ایران پس از گذشت از تحریم‌های سخت، امروز دوران باشکوه و حرکت رو به جلوی خود را طی می‌کند، البته باید هرچه بیشتر از توانمندی‌های شرکت‌های خارجی نیز استفاده کنیم.



این مطلب مفید بود ؟
3 0