مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

ورود شرکت‎های جدید فرانسوی به ایران از محسوس‎ترین آثار برجام است

ورود شرکت‎های جدید فرانسوی به ایران از محسوس‎ترین آثار برجام است

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، مدیر منطقه ایران گروه ناکس (NOX) فرانسه گفت: یکی از برجسته‌ترین آثار مثبت اجرای برجام و لغو تحریم‌ها، فراهم شدن امکان ورود شرکت‌های جدید فرانسوی نظیر گروه ناکس به بازار صنعت نفت ایران است.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با گریس SKF در سراسر ایران

به گزارش شانا، برنارد فاژ در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با اشاره به این‌که از حدود یکسال پیش همکاری با صنعت نفت و گاز ایران را آغاز کرده‌اند، گفت: ایران برای تبدیل شدن به قدرتمندترین بازیگر بین‌المللی در عرصه نفت و گاز ظرفیت بی‌نظیری دارد.

وی با برشمردن مزایای ایران، شامل برخورداری از ذخایر غنی نفت و گاز، دارا بودن صنایع مختلف، موقعیت راهبردی مناسب و نیروی انسانی کارآمد، بر ضرورت نوسازی تاسیسات موجود و ایجاد ارزش افزوده از طریق تبدیل مواد خام تاکید کرد.

مدیر منطقه ایران گروه ناکس  یکی از برجسته‌ترین آثار مثبت اجرای برجام و لغو تحریم‌ها را فراهم شدن امکان ورود شرکت‌های جدید فرانسوی نظیر گروه ناکس به بازار ایران دانست.

گروه ناکس فرانسه یکی از شرکت‌های شناخته شده در حوزه مهندسی و ساخت و ساز به شمار می‌رود.

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از روز شنبه، ١٦ اردیبهشت‌ماه و با حضور بیش از چهار هزار شرکت داخلی و خارجی در فضایی به وسعت حدود ٨٠ هزار متر مربع آغاز به‎ کار کرد.

بر پایه این گزارش، با توجه به این‎که بسیاری از شرکت‎ها نماینده یک هلدینگ و یا مجموعه‎ای مشتمل بر چند شرکت هستند، در این نمایشگاه، هزار و ١٦ غرفه داخلی به نمایندگی از حدود ٢ هزار و ٥٠٠ شرکت و ٨١١ غرفه خارجی به نمایندگی از حدود هزار و ٥٠٠ شرکت از ٣٧ کشور دنیا شرکت کردند.

کشورهای چین، آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، ترکیه، روسیه، ژاپن، هلند، اتریش، کره جنوبی و استرالیا به صورت پاویون در نمایشگاه شرکت می‎کنند و شرکت‎های معتبر فعال در صنعت نفت در قالب غرفه‎ یا با اعزام تیم کارشناسی خود، در این نمایشگاه حاضر شدند.

در بخش خارجی، شرکت‎های آلمانی با در اختیار گرفتن سه هزار متر مربع، بیشترین فضا و چینی‎ها بیشترین تعداد شرکت‎های حاضر را به خود اختصاص دادند.

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از شنبه، ١٦ اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کارکرد و عصر دیروز سه‎شنبه (١٩ اردیبهشت‎ماه) به کار خود پایان داد.



این مطلب مفید بود ؟
2 0