مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

شمار جایگاه‌های سی‌ان‌جی به 2400 باب می‌رسد

شمار جایگاه‌های سی‌ان‌جی به 2400 باب می‌رسد

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، شمار جایگاه‌های سی‌ان‌جی کشور پارسال به دو هزار و 380 جایگاه رسید که با برنامه‌ریزی صورت‌گرفته به‌زودی شاهد فعالیت دو هزار و 400 جایگاه عرضه سوخت سی‌ان‌جی در کشور خواهیم بود.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با گریس لیتیوم در سراسر ایران

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، علی محرابی در بازدید از بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی گفت: امسال شاهد راه‌اندازی 70 جایگاه سی‌ان‌جی در کشور خواهیم بود.

وی افزود: پارسال پرداخت الکترونیکی قیمت سی‌ان‌جی را به صورت پایلوت در جایگاه شهریار اجرایی کردیم اما با برآوردهای بانک عامل هزینه‌ها بسیار بالا رفت که با طرح جدید به دنبال کاهش هزینه‌ها هستیم.

مدیریت طرح سی‌ان‌جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به حضور شرکت فولکس واگن در کشور برای ساخت خودروی سی‌ان‌جی منطبق با اقلیم ایران خبر داد و گفت: از سال گذشته مذاکرات با این شرکت انجام شد و فروردین امسال این شرکت آلمانی با ورود تجهیزات، کار نمونه‌برداری از گاز چند شهر بزرگ تهران، شیراز، اهواز و تبریز صورت گرفته تا شرایط برای ساخت خودروی پایه گازسوز با قیمت مناسب برای قشر متوسط جامعه با کیفیت بالا فراهم شود.

محرابی در پایان از اقدام‌های اولیه برای واگذاری برند به 12 شرکت تأییدشده برای ساخت جایگاه سی‌ان‌جی خبر داد و افزود: به محض تصویب قیمت و برخی کارهای اجرایی، این شرکت‌ها فعالیتشان را آغاز خواهند کرد.



این مطلب مفید بود ؟
9 3