مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

مدل قراردادی مناطق نفتخیز جنوب برای مدیران نفت و گاز پرشیا تشریح شد

مدل قراردادی مناطق نفتخیز جنوب برای مدیران نفت و گاز پرشیا تشریح شد

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، دومین جلسه معرفی و تشریح جزئیات مدل قراردادی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب برای پیمانکاران داخلی، با حضور مدیران ارشد این شرکت و شرکت «توسعه صنعت نفت و گاز پرشیا» برگزار شد.

بر اساس اعلام شرکت ملی نفت ایران، در این نشست که با هدف تبیین مفاد و پاسخگویی به پرسش‎ها و رفع ابهامات درباره این مدل قراردادی برگزار شد، مدیرعامل، مدیران و کارشناسان ارشد مناطق نفتخیز جنوب و شرکت پرشیا به طرح مباحث مورد نظر در بخش‎های فنی و مالی پرداختند.

مفاد کلی مدل قراردادی مناطق نفتخیز جنوب از جمله خطوط ترسیمی تولید قبل و بعد از تحویل میدان، نحوه تضمین سود و پاداش پیمانکار، ریسک دستیابی به اهداف برنامه و طرح توسعه از جمله مباحث مطرح شده در این نشست بوده است.

در این نشست، مدل مالی و اقتصادی، نظام حقوقی پاداش و جرائم، حدود اختیارات پیمانکار و کارفرما و تبیین مسئولیت این 2 در طول دوره بهره‎برداری نیز بررسی شده است.  

بر اساس این گزارش، شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با برگزاری جلساتی، در صدد معرفی و تشریج جزئیات مدل قراردادی این شرکت به شرکت های ایرانی صاحب صلاحیت در حوزه اکتشاف و تولید است. به این منظور مدل قراردادی مناطق نفتخیز جنوب، 28 آذر ماه در جلسات جداگانه‎ای با حضور نمایندگان شرکت های نفت و گاز پرشیا، انرژی دانا و قرارگاه خاتم الانبیا معرفی شده بود.

شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب پیش بینی کرده است طی هفته های آینده توافقنامه‎ای مبتنی بر چارچوب قراردادی این شرکت، با شرکت توسعه صنعت نفت و گاز پرشیا امضا شود.

شرکت توسعه نفت و گاز پرشیا (ستاد اجرایی فرمان امام (ره)) یکی از 11 شرکت ایرانی است که در فرایند تعیین صلاحیت شرکت‌های مستعد برای فعالیت اکتشاف و تولید (E&P) از سوی وزارت نفت صاحب صلاحیت تشخیص داده شد. این شرکت 13 مهرماه امسال موافقت‎نامه همکاری مشترکی را در قالب مدل جدید قراردادهای نفتی با شرکت ملی نفت ایران امضا کرد و بر مبنای آن، مسئولیت توسعه و اجرای روش‌های ازدیاد برداشت در میدان‌های یاران، مارون و کوپال را بر عهده گرفت.



این مطلب مفید بود ؟
0 4