مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

لغو تحریم‌ها فرصت را برای حضور در پروژه‎های نفتی ایران هموار کرد

لغو تحریم‌ها فرصت را برای حضور در پروژه‎های نفتی ایران هموار کرد

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، مدیر پروژه‌های پرتامینا در ایران اعلام کرد: اجرایی شدن برجام و لغو تحریم‌ها راه‌ را برای همکاری با صنعت نفت ایران باز کرده است.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با گریس آلومینیوم کمپلکس در سراسر ایران

به گزارش شانا، اکو روکمونو، (Eko Rukmono)، مدیر پروژه‌های شرکت دولتی نفت و گاز اندونزی (پرتامینا) در ایران گفت: اندونزی و ایران به عنوان دو کشور مسلمان و برادر فرصت‌های بسیار مناسبی برای همکاری در زمینه نفت و گاز پیش رو دارند و با توجه به لغو تحریم‌، راه را برای همکاری با صنعت نفت ایران باز کرده است.

وی افزود: اندونزی و ایران هم اکنون یادداشت تفاهمی برای مطالعه میدان های نفت منصوری و آب‌تیمور امضا کرده اند و ما قصد داریم این روابط را در آینده بسیار نزدیک گسترش دهیم.

مدیر پروژه‌های شرکت دولتی نفت و گاز اندونزی گفت: با توجه به بالاتر بودن تقاضا نسبت به عرضه نفت در اندونزی و با نظر به جمعیت 260 میلیونی این کشور، اندونزی بسیار مایل به سرمایه گذاری در میدان‌های نفتی ایران است تا نفت مورد نیاز خود را از این طریق تامین کند و این فرصت بسیار مناسبی برای دو کشور می‌تواند باشد.

به گزارش شانا، نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران از لحاظ وسعت و تعداد شرکت‎کنندگان، نخستین نمایشگاه در سطح خاورمیانه و پنجمین نمایشگاه در سطح دنیا به شمار می‎آید؛ از لحاظ تعداد شرکت‎های خارجی حاضر در نمایشگاه بیست و دوم پس از چین، ایتالیا، هلند، فرانسه و انگلیس در رتبه‎های بعدی قرار دارند.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از صبح روز شنبه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آغاز به کار کرد و عصر روز سه‎شنبه (١٩ اردیبهشت‎ماه) به کار خود پایان می دهد؛ ساعت بازدید هر روزه از ١٠ صبح تا ١٨ بعدازظهر خواهد بود.



این مطلب مفید بود ؟
6 4