مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

ضرورت متنوع سازی روش‌های تامین منابع مالی پروژه‌های صنعت نفت

ضرورت متنوع سازی روش‌های تامین منابع مالی پروژه‌های صنعت نفت

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، معاون توسعه و مهندسی شرکت ملی نفت ایران به استفاده از ظرفیت‌های صندوق توسعه ملی و ماده 12 برای تامین منابع مالی پروژه‌های صنعت نفت اشاره کرد و گفت: با برنامه ریزی می توانیم منابع مالی مردمی را نیز در مسیر پیشبرد اهداف طرح‌ها و پروژه‌ها استفاده کنیم.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با گریس لیتیوم در سراسر ایران

به گزارش شانا، غلامرضا منوچهری امروز (سه‌شنبه، 19 اردیبهشت ماه) همزمان با آخرین روز برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت نفت، در مراسم امضای تفاهم‌نامه میدان سپهر میان شرکت ملی نفت ایران و شرکت اویک، با بیان این مطلب افزود: استفاده از ظرفیت‌های صندوق توسعه ملی تاکنون در دستور کار قرار داشته است و همچنان دنبال می شود؛ همچنین استفاده از ظرفیت‌های ماده 12 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر می تواند در تامین منابع مالی به شرکت‌های خصوصی کمک کند.

منوچهری از استفاده از منابع مالی مردمی به عنوان سومین راهکار تامین منابع یاد کرد و گفت: اگر 20 تا 30 درصد منابع مالی که مردم در صنعت ساختمان در شمال شهر هزینه می کنند، در صنعت نفت و گاز به کار گرفته شود، منابع مورد نیاز برای توسعه برخی میادین را می توان از داخل کشور و به همت بخش خصوصی تامین کرد.

وی چنین اقدامی را نیازمند تغییر نگرش دانست و افزود: استعدادهای طبیعی زیادی در حوزه توسعه‌ای صنعت نفت وجود دارد و ظرفیت برای جذب سرمایه نامحدود است.

منوچهری برگزاری نمایشگاه نفت با این ابعاد را نشان دهنده توانمندی‌های بسیار شرکت‌ها و پیمانکاران داخلی عنوان کرد و گفت: در کنار همه این توانمندی‌ها به تعامل در سطح بین المللی به منظور جذب سرمایه و فناوری نیاز داریم.

وی در ادامه به میدان سپهر اشاره کرد و گفت: پیش بینی می کنیم نفت درجای این میدان بیش از میزان اعلام شده تاکنون باشد.

منوچهری به میدان آذر هم اشاره کرد و افزود: اویک به خوبی در این میدان کار کرده است و امیدواریم به زودی برداشت از این میدان افزایش یابد.   



این مطلب مفید بود ؟
5 4