مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

برجام زمینه مذاکره مستقیم با زیمنس را فراهم کرد

برجام زمینه مذاکره مستقیم با زیمنس را فراهم کرد

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، مدیرعامل بخش بازرگانی تنها شرکت تولید کنند ترانسفورماتور برق قدرت در ایران گفت: با اجرایی شدن برجام نمایندگان شرکت زیمنس آلمان به صورت مستقیم برای ایجاد شرکت مشترک و همکاری دوجانبه به ایران آمدند و امیدواریم به مرحله اجرایی برسیم.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با شرکت کاسترول در سراسر ایران

به گزارش شانا، هادی گل بیانی با بیان این که 50 سال پیش این شرکت تحت لیسانس شرکت زیمنس آلمان ایجاد شده است، گفت: امروز همه ترانسفورماتورهای فشار قوی صنعت نفت ایران را تامین می‌کند.

وی تاکید کرد: با توجه به نیاز ارتباط با زیمنس تحریم‌ها ضررهای زیادی را به این شرکت وارد کرد، ما به دلیل خرید مواد اولیه، صادرات محصولات و فناوری تولید ترانس با خارج از کشور ارتباط داریم.

مدیرعامل بخش بازرگانی این شرکت تولید کنند ترانسفورماتور برق قدرت با اشاره به این که 70 درصد بهای تولید یک ترانس برقی مواد اولیه ان است، گفت: ورق هسته، کلیدها و روغن از کشورهای آلمان، سوئد و هند خریداری می کنیم، در دوران تحریم این شرکت مورد تحریم مستقیم اتحادیه اروپا قرار گرفت که این موضوع برای این شرکت گران تمام شد.

مدیرعامل بخش بازرگانی یک شرکت تولید کنند ترانسفورماتور گفت: تحریم‌ها سبب شده بود هزینه تمام شده حمل مواد اولیه و جابه‌جایی پول برای این شرکت به شدت افزایش یابد، اما امروز به کمک برجام به راحتی می توانیم از خارج مواد اولیه خریداری کنیم.

وی گفت: با اجرایی شدن برجام نمایندگان شرکت زیمنس آلمان به صورت مستقیم برای ایجاد شرکت مشترک و همکاری دوجانبه به ایران آمدند و امیدواریم به مرحله اجرایی برسیم، هم اکنون این شرکت در حال تامین ترانس‌های برق قدرت در پروژه های همچوون بید بلند دو، نیروگاه متمرکز غرب کارون و پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس هستیم.



این مطلب مفید بود ؟
7 4