مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

نفت، روابط تهران - مانیل را گسترش می‌دهد

نفت، روابط تهران - مانیل را گسترش می‌دهد

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، مدیرعامل شرکت نفت فیلیپین امضای یادداشت تفاهم میان مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت فیلیپین (PNOC EC) و شرکت ملی نفت ایران را نقطه شروعی برای همکاری میان 2 کشور عنوان کرد.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن دنده اتوماتیک در سراسر ایران

به گزارش شانا، پدرو اوگینو امروز (دوشنبه، 17 شهریورماه) در جریان امضای تفاهم‌نامه با شرکت ملی نفت ایران اظهار کرد: مفتخریم که امروز توانستیم این یادداشت تفاهم (MOU) را که رویدادی مهم در تاریخ شرکت ملی نفت فیلیپین به شمار می رود؛ با شرکت ملی نفت ایران امضا کنیم.

وی به موقعیت‌های ایران برای سرمایه گذاری از سوی شرکت‌های خارجی در بخش نفت و گاز اشاره کرد و گفت:  تفاهم نامه ای که امروز امضا شد با تاکید بر منافع مشترک 2 کشور تنظیم و نهایی شده است.

مدیرعامل شرکت نفت فیلیپین ضمن قدردانی از دولت و شرکت ملی نفت ایران، ابراز امیدواری کرد: این یادداشت تفاهم نقطه شروعی برای همکاری میان شرکت ملی نفت فیلیپین و ایران و ادامه ای برای روابط دوستانه میان 2 کشور باشد.

غلامرضا منوچهری، معاون امور توسعه و مهندسی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و پدرو اوگینو، مدیرعامل شرکت نفت فیلیپین امروز مطالعه میدان‎های پازنان و فاز سوم دارخوین را امضا کردند.

بر اساس تفاهمنامه های مطالعاتی که شرکت ملی نفت ایران تا کنون امضا کرده است، ۷۵ پروپوزال مطالعاتی دریافت می کند که بخش قابل توجهی از مطالعات متمرکز بر حوزه ازدیاد برداشت است.

فیلیپین کشوری آسیایی است که در جنوب شرقی آسیا و در غرب اقیانوس آرام و بین دریای جنوبی چین و دریای فیلیپین و در شرق کشور ویتنام، قرارگرفته‌است.




این مطلب مفید بود ؟
9 4