مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

ایرانول و پتروناس در تولید فرآورده‎های نفتی همکاری می‌کنند

ایرانول و پتروناس در تولید فرآورده‎های نفتی همکاری می‌کنند

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، به دنبال لغو تحریم‌ها و اجرای برجام، مدیران عامل شرکت نفت ایرانول و پتروناس مالزی برای همکاری در زمینه تولید روغن‎های موتور، صنعتی و غیره تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با ضد یخ در سراسر ایران

به گزارش شانا، شرکت ایرانول و پتروناس روز جمعه (15 اردیبهشت‌ماه) برای تولید روغن های موتوری، صنعتی، دریایی و گریس جهت عرضه به بازار ایران و منطقه تفاهم‎نامه همکاری امضا کردند.

عیسی اسحاقی، مدیرعامل این شرکت در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت ایران گفت: براساس تفاهم‌نامه امضا شده با شرکت پتروناس، قرار است این شرکت به وسیله انتقال دانش فنی و فناوری در تولید انواع روانکارهای با کیفیت و استانداردهای جهانی با ایرانول همکاری کند.

وی با اشاره به سیاست ایرانول مبنی بر کاهش خام فروشی روغن پایه و افزایش تولید محصول نهایی گفت: خوشبختانه پارسال و متعاقب اجرای برجام در کشور با کاهش 30 درصدی خام فروشی مقدار فروش محصول نهایی را به 30 درصد افزایش و سهم بازار محصول نهایی ایرانول را حدود پنج درصد افزایش دادیم.

اسحاقی ابراز امیدواری کرد با همکاری پتروناس مالزی بتوانیم افزون بر تامین نیاز بازار داخلی از خروج ارز جلوگیری و صادرات محصول نهایی را نیز افزایش دهیم تا به سمت افزایش تولید و اشتغال گام برداریم.

مدیرعامل شرکت نفت ایرانول با اشاره به افزایش مقدار صادرات محصول نهایی در سال 95 نسبت به سال 94، به شکستن رکورد صادرات این شرکت در سال 95 اشاره کرد و گفت: با بازسازی کامل آبادان پس از 36 سال در سوم خرداد، همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر تولید روغن الوند در این منطقه آغاز و آبادان به عنوان پایگاه صادراتی محصولات نهایی تبدیل و به افزایش صادرات محصول نهایی اقدام خواهد کرد.

اسحاقی بهره برداری از خط ریلی به منظور حمل محصولات صادراتی، بازسازی آبادان پس از 36 سال و پایانه صادراتی ماهشهر با ظرفیت 25 هزار تن را در نیمه اول سال جاری از مهمترین طرح های این شرکت عنوان کرد کرد و افزود: امیدواریم با بهره برداری فاز اول واحد موم گیری، که سبب افزایش 11 میلیون لیتری روغن پایه و کاهش چشمگیر روغن موجود در اسلک وکس می شود، تا پایان امسال گام های جدی برای تولید و صادرات برداریم.



این مطلب مفید بود ؟
6 4