مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

وزیر نفت: برای افزایش اشتغال باید قراردادهای نفتی اجرا شود

وزیر نفت: برای افزایش اشتغال باید قراردادهای نفتی اجرا شود

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، وزیرنفت بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های عظیم صنعتگران داخلی در صنعت نفت به دور از حرف و شعار تاکید کرد و گفت: برای ایجاد اشتغال در صنعت نفت قراردادهای نفتی باید اجرا شود.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن سیلیکون در سراسر ایران

به گزارش شانا، بیژن زنگنه امروز (دوشنبه، 17 اردیبهشت ماه) در بازدید از بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با بیان این که به دلیل محدودیت زمان تنها از بخش کوچکی از نمایشگاه نفت بازدید کردم، گفت: از صبح امروز با بیش از 30 شرکت صنعتی که مشکلاتی داشتند و به من رجوع کردند، ملاقات کردم.

وی افزود: آنچه مسلم است این که، یک سطح عظیمی از ظرفیت‌ها برای ساخت و اجرای پروژه‎ها در صنعت نفت ایجاد شده است که بیشتر آنها توانمند و شرکتهای خوبی هستند و ارتباط خوبی با شرکت‌های خارجی صاحب صلاحیت دارند یا در حال گرفتن ارتباط هستند تا بتوانند کارشان را توسعه دهند و محصولاتشان را نه تنها برای ایران بلکه به جاهای دیگر نیز صادرکنند.

وزیرنفت با بیان این که برای این ظرفیت‌ها باید بدور از حرف و شعارکار ایجاد کرد، افزود: تعریف پروژه یکی از این کارهاست که پول زیادی نیاز دارد.

زنگنه اجرای قراردادهای نفتی را یکی از راههای ایجاد اشتغال برای صنعتگران داخلی عنوان کرد و گفت: همچنین افزون بر قراردادهای نفتی باید از طریق روش‌های مختلف برای توسعه صنعت نفت در بخش بالادستی، پتروشیمی، نوسازی و بهسازی پالایشگاه و ایجاد پالایشگاه‌های دیگر اقدام کرد.

وزیرنفت در نخستین ساعات سومین روز بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور در نمایشگاه، با صنعتگران داخلی دیدار و گفتگو کرد.




این مطلب مفید بود ؟
2 3