مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

چشم انداز روابط ایران و اسپانیا در حوزه انرژی روشن است

چشم انداز روابط ایران و اسپانیا در حوزه انرژی روشن است

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، سفیر اسپانیا در تهران بر اهمیت برگزاری سالانه نمایشگاه بین المللی نفت ایران تاکید کرد و آن را یکی از رویدادهای مهم اقتصادی کشور خواند.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با شرکت castrol در سراسر ایران

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت، ادواردو لوپز بوسکه در حاشیه برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین لمللی صنعت نفت ضمن اشاره به اهمیت رویداد مهم بین المللی در پایتخت ایران، گفت: این رویداد فرصتی مغتنم برای نمایش پیشرفت و تازه ترین دستاوردهای خود به دیگر کشورهای مدعی در حوزه انرژی نشان دهد.

وی چشم انداز روابط دو کشور را مثبت و امیدوارانه ارزیابی کرد و تحقق ثبات مراودات اقتصادی به ویژه در حوزه انرژی را در گرو رفع موانعی جزئی دانست.

سفیر اسپانیا در ایران با اشاره به تفاهم‌نامه های امضا شده با طرف ایرانی در حوزه صنایع پتروشیمی، گفت: در این دیدار پیرامون ایجاد یک چارچوب سیاسی-اقتصادی برای پیشرفت مراودات دو کشور بحث و گفت و گو کردیم.

بوسکه همچنین با اشاره به مناسب دانستن موقعیت کنونی ایران در بازار جهانی، نسبت به کسب دستاوردهای کم سابقه در حوزه انرژی از سوی این کشور ابراز امیدواری کرد و برگزاری نمایشگاه بین المللی نفت را از آن جهت حائز اهمیت خواند که در دوران پس از برجام شرایط برای فعالیت در عرصه بی المللی بیش از پیش تسهیل شده است.

بر اساس این گزارش، بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت ایران با حضور چهار هزار شرکت داخلی و خارجی در قالب بیش از ۱۸۰۰ غرفه در روزهای ۱۶ الی ۱۹ اردیبهشت در محل نمایشگاه های بین المللی تهران در حال برگزاری است.



این مطلب مفید بود ؟
9 3