مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

اسپانیایی‌ها در پی تثبیت جایگاه خود در صنعت پتروشیمی ایران

اسپانیایی‌ها در پی تثبیت جایگاه خود در صنعت پتروشیمی ایران

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، سفیر اسپانیا در ایران از تأسیس یک شرکت برای ضمانت قرارداد شرکت‌های اسپانیایی فعال در صنعت پتروشیمی ایران خبر داد.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن کمپرسور برودتی در سراسر ایران

به گزارش  شانا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران، مرضیه شاهدایی امروز (دوشنبه، 18 اردیبهشت ماه) در حاشیه سومین روز از برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در دیدار با سفیر اسپانیا اظهار کرد: پروژه‌های مختلفی برای سرمایه‌گذاری در ایران وجود دارد و اگر دولت اسپانیا اطلاعات کاملی از شرکت‌های متقاضی سرمایه‌گذاری در ایران به ما ارائه دهد، می‌توانیم همکاری‌های گسترده میان شرکت‌های ایرانی و اسپانیایی را امکان‌پذیر کنیم.

ادواردو بوسکت، سفیر اسپانیا نیز در این دیدار گفت: علاقمند به ایجاد یک چارچوب برای سرعت بخشیدن به فرآیند ایجاد ارتباط بین شرکت‌های اسپانیایی و ایرانی هستیم که در زمینه فاینانس، سرمایه‌گذاری و صادرات همکاری‌های گسترده ایجاد شود.

وی افزود: بانک‌های اسپانیایی نیز برای گارانتی کردن قراردادهای صنعت پتروشیمی ایران اعلام آمادگی کرده‌اند و در آینده نزدیک امکان فاینانس و تجارت از طریق بانک‌های اسپانیا با شرکت‌های اروپایی وجود خواهد داشت. مهم است که مشکلات برطرف شده و ساختار همکاری‌ها شکل ‌گیرد و ما به ایجاد قراردادهای مختلف اصرار داریم.

بر اساس این گزارش، در پایان مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از سفیر اسپانیا دعوت کرد تا برای بازدید از زیرساخت‌های صنعت پتروشیمی به منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس (عسلویه) و ماهشهر سفر کند و گفت: ما دست در دست هم می‌توانیم در پروژه‌های گسترده‌ای که در برنامه صنعت وجود دارد، همکاری داشته باشیم.

به گزارش شانا، بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از روز شنبه ١٦ اردیبهشت ماه با حضور بیش از چهار هزار شرکت داخلی و خارجی در فضایی به وسعت حدود ٨٠ هزار متر مربع آغاز به‎کار کرد.

بر پایه این گزارش، با توجه به این‎که بسیاری از شرکت‎ها نماینده یک هلدینگ و یا مجموعه‎ای مشتمل بر چند شرکت هستند، در این نمایشگاه، هزار و ١٦ غرفه داخلی به نمایندگی از حدود ٢ هزار و ٥٠٠ شرکت و ٨١١ غرفه خارجی به نمایندگی از حدود هزار و ٥٠٠ شرکت از ٣٧ کشور دنیا شرکت کرده‌اند.

کشورهای چین، آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، ترکیه، روسیه، ژاپن، هلند، اتریش، کره جنوبی و استرالیا به صورت پاویون در نمایشگاه شرکت می‎کنند و شرکت‎های معتبر فعال در صنعت نفت در قالب غرفه‎ یا با اعزام تیم کارشناسی خود، در این نمایشگاه حاضر می‎شوند.

در بخش خارجی، شرکت‎های آلمانی با در اختیار گرفتن سه هزار متر مربع، بیشترین فضا و چینی‎ها بیشترین تعداد شرکت‎های حاضر  را به خود اختصاص داده‎اند.

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت از شنبه ١٦ اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد و عصر روز سه‎شنبه (١٩ اردیبهشت‎ماه) به کار خود پایان می‌دهد.



این مطلب مفید بود ؟
3 0