مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

ثبت رکورد بیش از ۹۱ هزار نفر ساعت آموزش در شرکت نفت کارون

ثبت رکورد بیش از ۹۱ هزار نفر ساعت آموزش در شرکت نفت کارون

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، مدیرعامل شرکت نفت و گاز کارون از تلاش این شرکت برای ارتقای توانمندی‌های نیروی انسانی این شرکت خبر داد و گفت: شرکت نفت و گاز کارون برای ارتقای دانش و مهارت همه کارکنان خود اهمیت ویژه ای قایل است.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن یاتاقان در سراسر ایران

به گزارش شانا، محسن دهانزاده در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران گفت: شرکت نفت و گاز کارون به عنوان بزرگترین شرکت بهره بردار تابعه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، همگام با دستیابی به حداکثر ظرفیت تولید برنامه شده از مخازن هیدروکربوری تحت سرپرستی و حفظ جایگاه نخستین تولید کننده شرکت نفت مناطق نفت خیز جنوب، حفظ کرامت و احترام به نیروی انسانی را یکی از اولویت های خود قرار داده است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت توانمند سازی نیروی انسانی، افزود: ارتقای آگاهی، صلاحیت و مهارت منابع انسانی برای شرکت نفت و گاز کارون اهمیت بسیار زیادی دارد و در این باره تفاوتی میان کارمندان رسمی، قراردادی و پیمانکاری وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز کارون تصریح کرد: در سال گذشته ۷۷۷ دوره آموزشی معادل ۶۰۶۲۶ نفر- ساعت دوره آموزشی برای نیروهای رسمی شرکت نفت و گاز کارون برگزار شد که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۴ ، میزان ۴۳ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در سال ۹۵ برای ارتقا دانش و مهارت نیروهای ارکان ثالث و قرارداد مدت موقت نیز ،۶۰۳ دوره آموزشی معادل ۳۱۳۷۶ نفر- ساعت دوره آموزشی برگزار شده است که این نشان دهنده میزان اهمیت ارتقای دانش و مهارت این نیروها برای سازمان است.



این مطلب مفید بود ؟
4 3