مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

برداشت نفت از میدان‌های مشترک نفت مناطق مرکزی 30 درصد افزایش یافت

برداشت نفت از میدان‌های مشترک نفت مناطق مرکزی 30 درصد افزایش یافت

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، مدیر امور فنی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران به تشریح عملکرد این شرکت در دولت یازدهم پرداخت و از افزایش 30 درصدی برداشت از میدان‎های مشترک نفتی در این مدت خبر داد.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با شرکت توتال در سراسر ایران

به گزارش شانا، احمد رجبی امروز (یکشنبه، 17 اردیبهشت ماه) همزمان با دومین روز برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت نفت، گفت: در دولت یازدهم بیش از هشت میلیارد دلار بسته سرمایه گذاری برای طرح ها و پروژه های این شرکت تعریف و به شرکت ملی نفت ایران ارائه شد.

وی با اشاره به تدوین طرح جامع تامین پایدار خوراک پالایشگاه های گازی خشکی کشور به عنوان یک طرح ملی، ادامه داد: این طرح با درنظر گرفتن برنامه ای بیست ساله، راهکاری جامع برای مقابله با افت خوراک پالایشگاه های گازی است.

رجبی به طرح جامع Total Plan نیز که در این شرکت تدوین شده است اشاره کرد و گفت: در این برنامه، همه فعالیت‌های حفاری، اجرای پروژه ها و تولید و جزئیات فرآیندهای کاری در سال‌های آینده مشخص شده است.

تغییر کاربری اوراق مشارکت، موضوع دیگری بود که رجبی از آن به عنوان یکی از اقدام‎های مثبت شرکت نفت مناطق مرکزی ایران یاد کرد و گفت: با اقناع بانک مرکزی، حدود 300 میلیارد تومان از اعتبار اوراق مشارکت که قرار بود برای طرح‌های دیگری استفاده شود و آن طرح ها در اولویت نبودند، برای پروژه‌های حفاری و بهره‌برداری استفاده شد.

به گفته وی، تدوین بسته اقتصاد مقاومتی، بازآرایی ایستگاه تقویت فشار گاز نار، تشکیل کمیته یکپارچه مخزن و تولید و تجمیع انبارهای نفت مناطق مرکزی از دیگر اقدام‌های انجام شده در این شرکت در سال‌های اخیر بوده است.

رجبی با اشاره به امضای هشت تفاهمنامه مطالعاتی با موضوع میدان‌های شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، ادامه داد: از میان تفاهمنامه‌های امضا شده، کار مطالعات 2 میدان از سوی شرکت‌های بین المللی پایان یافته است.

 

 



این مطلب مفید بود ؟
0 4