مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

قیمت تجهیزات و روند تحویل آن به روال پیش از تحریم‎ها بازگشته است

قیمت تجهیزات و روند تحویل آن به روال پیش از تحریم‎ها بازگشته است

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، مدیرعامل یک شرکت ایرانی فعال در تولید تجهیزات خشکی و دریایی صنعت نفت افزود: برجام دست دلالان و شرکت‌های واسطه ای را از بازار صنعت نفت ایران کوتاه کرده و امروز قیمت تجهیزات و روند تحویل آنها به روال پیش از تحریم ها بازگشته است.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با ضد یخ در سراسر ایران

به گزارش شانا، قاسم زکی زاده، مدیرعامل یک شرکت ایرانی فعال در تولید تجهیزات خشکی و دریایی صنعت نفت، حضور مدیران میانی و ارشد صنعت نفت در بیست و دومین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی را فرصت خوبی برای معرفی دستاوردهای شرکت‌های ایرانی دانست و گفت: البته امروز مدیران صنعت نفت نسبت به گذشته شناخت و اعتماد بیشتری نسبت به توانایی شرکت‌ها و سازندگان ایرانی دارند.

وی با بیان این که تجهیزات این شرکت در همه فازهای پارس جنوبی در بخش پالایشگاه و سکوهای دریایی استفاده شده است، گفت: در زمان اوج گیری تحریم‌ها برای تامین پروژه‌های حیاتی صنعت نفت همچون فازهای پارس جنوبی وقت و هزینه های زیادی صرف شد تا بتوانیم تحریم ها را دور بزنیم و کالا را به ایران برسانیم.

مدیرعامل این شرکت ایرانی افزود: به عنوان مثال این شرکت پیش از اجرایی شدن برجام مجبور بود همه کالاهای مورد نیاز خود در برخی بخش ها را از دفترهای دبی خود ثبت سفارش کند که این امر هزینه های حمل و بارگیری زیادی را به این شرکت متحمل می کرد.

زکی زاده با اشاره به این که همه تجیهزات تولیدی و وارداتی این شرکت در صنعت نفت استفاده می شود و هیچ ربطی به صنایع هسته ای ندارد، گفت: با این وجود کشورهای غربی پیش از برجام به هر بهانه ای از ورود این کالا ها را می گرفتند.

 



این مطلب مفید بود ؟
7 0