مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

برجام تمایل شرکت‎های خارجی را برای حضور در صنعت نفت ایران افزایش داد

برجام تمایل شرکت‎های خارجی را برای حضور در صنعت نفت ایران افزایش داد

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، معاون مدیر امور بازرگانی خارجی ترانسنفت روسیه گفت: پس از لغو تحریم‎ها علیه ایران، شرکت‎های بین المللی بسیاری علاقه‎مند به حضور در پروژه‎های نفت و گاز ایران هستند. به گزارش شانا، گرگی بلاگف GeorgyA Blogov، معاون مدیر امور بازرگانی خارجی شرکت دولتی انحصاری خط لوله انتقال گاز روسیه (ترنسنفت)، در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران گفت: در پی لغو تحریم‎های ضد ایرانی، تمایل شرکت های بین المللی به بازار نفت و گاز ایران رو  افزایش است و ظرفیت‎های بسیار بالایی برای سرمایه گذاری در پروژه‎های نفتی این کشور وجود دارد. 
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن پارس در سراسر ایران

وی وجود سود دو جانبه در همکاری‎های تهران و مسکو و مناسبات سازنده ایران و روسیه و لغو تحریم‎ها در پسابرجام را از دلایل اصلی حضور این شرکت در نمایشگاه نفت ایران برشمرد.

معاون مدیر امور بازرگانی خارجی ترنسنفت گفت: ما خدمات و تازه‌ترین فناوری‌های خود را به بازار ایران معرفی می‌کنیم تا ببینیم بازار این کشور  آماده جذب کدام یک از آنهاست، سپس وارد سرمایه گذاری در بخش مناسب خواهیم شد.

بلاگف آینده روشنی را برای مشارکت این شرکت روس در صنایع نفت و گاز ایران متصور شد.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی روز شنبه با حضور بیش از چهار هزار شرکت داخلی و خارجی در فضایی به وسعت حدود ٨٠ هزار متر مربع آغاز به‎کار کرد.

بر پایه این گزارش، با توجه به این‎که بسیاری از شرکت‎ها نماینده یک هلدینگ و یا مجموعه‎ای مشتمل بر چند شرکت هستند، در این نمایشگاه، هزار و ١٦ غرفه داخلی به نمایندگی از حدود ٢ هزار و ٥٠٠ شرکت و ٨١١ غرفه خارجی به نمایندگی از حدود هزار و ٥٠٠ شرکت از ٣٧ کشور دنیا شرکت کرده‌اند.

کشورهای چین، آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، ترکیه، روسیه، ژاپن، هلند، اتریش، کره جنوبی و استرالیا به صورت پاویون در نمایشگاه شرکت می‎کنند و شرکت‎های معتبر فعال در صنعت نفت در قالب غرفه‎ یا با اعزام تیم کارشناسی خود، در این نمایشگاه حاضر می‎شوند.

در بخش خارجی، شرکت‎های آلمانی با در اختیار گرفتن سه هزار متر مربع، بیشترین فضا و چینی‎ها بیشترین تعداد شرکت‎های حاضر را به خود اختصاص داده‎اند.

نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران از لحاظ وسعت و تعداد شرکت‎کنندگان، نخستین نمایشگاه در سطح خاورمیانه و پنجمین نمایشگاه در سطح دنیا به شمار می‎آید؛ از لحاظ تعداد شرکت‎های خارجی حاضر در نمایشگاه بیست و دوم پس از چین، ایتالیا، هلند، فرانسه و انگلیس در رتبه‎های بعدی قرار دارند.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از صبح روز شنبه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آغاز به کار کرد و عصر روز سه‎شنبه (١٩ اردیبهشت‎ماه) به کار خود پایان می دهد؛ ساعت بازدید هر روزه از ١٠ صبح تا ١٨ بعدازظهر خواهد بود. 



این مطلب مفید بود ؟
7 1