مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

بازتاب سخنان آرامش بخش زنگنه در رسانه‎های بین المللی

بازتاب سخنان آرامش بخش زنگنه در رسانه‎های بین المللی

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، سخنان وزیر نفت درباره سطح مناسب قیمت نفت و همچنین احتمال بالای تمدید توافق سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) در نخستین روز از برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت ایران مورد توجه رسانه‎های بین المللی قرار گرفت.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با شرکت ایرانول در سراسر ایران

به گزارش شانا، خبرگزاری‌های شاخص دنیا و شبکه های تلوزیونی، سخنان روز شنبه (16 اردیبهشت‎ماه) مهندس بیژن زنگنه در نخستین روز از برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران را درباره رضایت ایران از قیمت نفت 55 دلار برای هر بشکه و همچنین بالا بودن احتمال تمدید توافق کاهش عرضه نفت، به طور گسترده‌ای پوشش دادند.

خبرگزاری رویترز در گزارشی به نقل از شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی (شانا)، اعلام کرد که ایران قیمت نفت 55 دلار را مطلوب می داند و اعتقاد دارد که تولیدکنندگان نفت عضو و غیر عضو اوپک توافق جهانی کاهش تولید نفت را تمدید خواهند کرد.

بسیاری از روزنامه‌ها، شبکه‌های تلوزیونی و پایگاه های اینترنتی، گزارش خبری رویترز را بازنشر کردند که از میان آنها به شبکه ام اس ان و روزنامه سان فرانسیسکو کرونیکل می توان اشاره کرد.

افزون بر این، شبکه تلویزیونی بلومبرگ به نقل از وزیر نفت اعلام کرد که ایران به تصمیم اوپک در نشست آینده این سازمان درباره تمدید توافق کاهش تولید، همراهی خواهد کرد.

از سوی دیگر، رسانه‌های بین المللی از جمله خبرگزاری رسمی شینهوا چین و شبکه تلویزیونی سی سی تی چین و همچنین پایگاه خبری ترید اربیا، خبرهای مربوط به آغاز به کار بزرگرتین رویداد نمایشگاهی صنعت نفت ایران را پوشش دادند.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی روز شنبه با حضور بیش از چهار هزار شرکت داخلی و خارجی در فضایی به وسعت حدود ٨٠ هزار متر مربع آغاز به‎کار کرد.

بر پایه این گزارش، با توجه به این‎که بسیاری از شرکت‎ها نماینده یک هلدینگ و یا مجموعه‎ای مشتمل بر چند شرکت هستند، در این نمایشگاه، هزار و ١٦ غرفه داخلی به نمایندگی از حدود ٢ هزار و ٥٠٠ شرکت و ٨١١ غرفه خارجی به نمایندگی از حدود هزار و ٥٠٠ شرکت از ٣٧ کشور دنیا شرکت کرده‌اند.

کشورهای چین، آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، ترکیه، روسیه، ژاپن، هلند، اتریش، کره جنوبی و استرالیا به صورت پاویون در نمایشگاه شرکت می‎کنند و شرکت‎های معتبر فعال در صنعت نفت در قالب غرفه‎ یا با اعزام تیم کارشناسی خود، در این نمایشگاه حاضر می‎شوند.

در بخش خارجی، شرکت‎های آلمانی با در اختیار گرفتن سه هزار متر مربع، بیشترین فضا و چینی‎ها بیشترین تعداد شرکت‎های حاضر را به خود اختصاص داده‎اند.

نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران از لحاظ وسعت و تعداد شرکت‎کنندگان، نخستین نمایشگاه در سطح خاورمیانه و پنجمین نمایشگاه در سطح دنیا به شمار می‎آید؛ از لحاظ تعداد شرکت‎های خارجی حاضر در نمایشگاه بیست و دوم پس از چین، ایتالیا، هلند، فرانسه و انگلیس در رتبه‎های بعدی قرار دارند.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از صبح روز شنبه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آغاز به کار کرد و عصر روز سه‎شنبه (١٩ اردیبهشت‎ماه) به کار خود پایان می دهد؛ ساعت بازدید هر روزه از ١٠ صبح تا ١٨ بعدازظهر خواهد بود.



این مطلب مفید بود ؟
4 3