مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

تقاضا برای شرکت در نمایشگاه نفت ایران 4 برابر فضای موجود بود

تقاضا برای شرکت در نمایشگاه نفت ایران 4 برابر فضای موجود بود

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت با اشاره به این که در بیست و دومین نمایشگاه نفت ایران بیش از هزار و 800 متقاضی داخلی برای حضور در این رویداد ثبت نام اولیه کرده بودند، گفت: با وجود استفاده از همه سالن‌ها و فضای‎های باز محل دائمی برگزاری نمایشگاه‎های بین المللی تهران، جانمایی برای حدود 800 متقاضی مقدور نشد.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با گریس سیلیکون در سراسر ایران

به گزارش شانا، کسری نوری، صبح امروز (شنبه، 16 اردیبهشت ماه) در آیین گشایش بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران اظهار کرد: این رویدداد بین المللی به عنوان یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های صنعت نفت در جهان افتخار میزبانی از 1207 شرکت ایرانی و 816 شرکت خارجی از 37 کشور جهان را دارد.

به گفته وی، شرکت هایی از آلمان، چین، اوکراین، سوئیس، ایتالیا، امارات متحده عربی، اتریش، ارمنستان، بلژیک، فرانسه، هنگ کنگ، هند، مالزی، موناکو، هلند، لهستان، کانادا، ونزوئلا، کره جنوبی، استرالیا، روسیه، اسپانیا، سنگاپور، ترکیه، انگلیس، آذربایجان، نروژ، سوئد، برزیل، بلغارستان، رومان، ژاپن، نیوزلند، تایوان، پرتغال، اندونزی و فنلاند در بیست و دومین نمایشگاه نفت ایران شرکت کرده اند.

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت، حضور 37 کشور در بیست و دومین نمایشگاه نفت را نمایانگر توجه ویژه فعالان صنعت نفت جهان در ایران به ویژه در شرایط پسابرجام دانست و گفت: امیدوارم زمینه های لازم برای استفاده مناسب طرفین از این فرصت به سرعت و سهولت فراهم شود.

نوری با اشاره به این که در بیست و دومین نمایشگاه نفت بالغ بر 1800 متقاضی داخلی برای حضور در این نمایشگاه ثبت نام اولیه کرده اند، ادامه داد: مجموع متراژ تقاضاها بالغ بر 200 هزار مترمربع یعنی حدود چهار برابر فضای نمایشگاه بین المللی تهران بود.

وی با بیان این که مدیریت نمایشگاه ناچار به اولویت‌بندی اختصاص فضا به شرکت کنندگان شد، افزود: با وجود استفاده از همه سالن‌ها و فضاهای باز نمایشگاه ، متاسفانه موفق به جانمایی برای حدود 800 متقاضی نشدیم.

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت با اشاره به این که امسال نیز به دلیل فراهم کردن امکان بهره مندی بیشتر بازدیدکنندگان جانمایی غرفه‌ها تا حد امکان براساس زمینه فعالیت شرکت‌ها انجام پذیرفته است، تصریح کرد: شرکت‌های عمده بالادست با محوریت شرکت ملی نفت ایران، شرکت‌های میان دست با محوریت شرکت ملی گاز ایران و شرکت های پایین دست با محوریت شرکت های ملی صنایع پتروشیمی و پالایش و پخش جانمایی شده اند.

به گفته نوری، سازندگان تجهیزات و صادرکنندگان فرآورده‌های نفتی نیز با محوریت انجمن‌ها و اتحادیه‌های مربوط در نمایشگاه امسال حاضر هستند.

وی با اشاره به این که بیست و دومین نمایشگاه نفت با محوریت جذب سرمایه و انتقال فناوری برگزار شده است، افزود: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای معرفی زمینه های سرمایه گذاری و عرضه توانمندی‌های شرکت های فعال در این حوزه اعم از سازندگان تجهیزات، صادرکنندگان، پیمانکاران، سرمایه گذاران و شرکت‌های طراحی مهندسی و دانش بنیان و همچنین مدیران بخش های دولتی و خصوصی است.

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت با بیان این نمایشگاه نفت جایاگه ویژه ای در میان بازار اشتغال و سرمایه یافته است، اظهار کرد: امیدواریم در نمایشگاه امسال افزون بر رونق صنعت، فرصت بهره برداری حداکثری از این گردهمایی ایجاد شود.

نوری با تشکر و قدردانی از همه شرکت کنندگان بیست و دومین نمایشگاه نفت،گاز، پالایش و پتروشیمی،گفت: امیدواریم با استمرار سیاست‌های مبتنی بر منطق، تدبیر و تعامل سازنده، رشد و توسعه صنعت نفت در دیگر بخش های کشور شتاب بیشتری گیرد.



این مطلب مفید بود ؟
3 2