مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

زنگنه: به تولید فناوری در نتیجه پیوند صنعت و دانشگاه امید دارم

زنگنه: به تولید فناوری در نتیجه پیوند صنعت و دانشگاه امید دارم

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، وزیر نفت از راه اندازی انستیتو متانول دانشگاه شیراز ابراز خرسندی کرد و گفت: به تولید فناوری در نتیجه پیوند صنعت و دانشگاه امید دارم.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با ضد یخ در سراسر ایران

به گزارش شانا، بیژن زنگنه امروز (شنبه، 16 اردیبهشت ماه) همزمان با نخستین روز برگزاری نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در آیین راه‌اندازی انستیتو متانول دانشگاه شیراز که به صورت ویدئو کنفرانس در غرفه معاونت مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت برگزار شد، اظهار کرد: یکی از آرزوهای من این بوده است که دانشگاه‎های ما به طور عملی و واقعی وارد عرصه فناوری شوند و خوشبختانه آنچه در حوزه پژوهش در سال‌های اخیر در وزارت نفت انجام شده است، از جنس طرح‌های پژوهشی واقعی است.

وی با اشاره به قراردادهای پژوهشی امضا شده میان شرکت های اصلی وزارت نفت و دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی برتر کشور در حوزه های بالادست و پایین دست صنعت نفت، افزود: من به این قراردادها و تولید فناوری در نتیجه همکاری صنعت و دانشگاه امید بسته ام.

زنگنه، راه اندازی انستیتومتانول دانشگاه شیراز را به عنوان نخستین انستیتو در مسیر اجرای قراردادهای پژوهشی پایین دست صنعت نفت مورد اشاره قرار داد و گفت: این گام نخست است و باید 11 انستیتوی تحقیقاتی دیگر شکل گیرد.

وزیر نفت ابراز امیدواری کرد که پایان نامه های دانشجویان به سمت تحقیقات کاربردی تر سوق پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه وزارت نفت طی سه سال گذشته، همکاری با دانشگاه ها را به صورت جدی دنبال کرده است، ادامه داد: دانشگاه ها استقبال خوبی داشتند و این اقدام وزارت نفت از کارهای پراکنده در این زمینه جلوگیری کرد.

زنگنه درباره انستیتومتانول که امروز راه اندازی شده است، عنوان کرد: این انستیتو یک سازمان جدید حرفه ای برای تولید فناوری با استفاده از ظرفیت‌های دانشجویان کشور و ثروتی ملی است که برای توسعه فناورانه کشور مورد استفاده قرار می گیرد.

وی راه اندازی این انستیتو را گام نخست در مسیر پیشبرد اهداف پروژه‌های پژوهشی پایین دست صنعت نفت خواند و گفت: در پروژه‌های پژوهشی بالادست پیشرفت بهتری داشتیم.

انستیتو متانول دانشگاه شیراز امروز (16 اردیبهشت ماه) با حضور وزیر نفت، معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران در غرفه معاونت مهندسی وزارت نفت واقع در سالن 8 نمایشگاه بین المللی صنعت نفت به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.



این مطلب مفید بود ؟
1 3