مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

اشتغالزایی در صنعت نفت با تعریف پروژه‌های جدید محقق می‎شود

اشتغالزایی در صنعت نفت با تعریف پروژه‌های جدید محقق می‎شود

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، وزیر نفت بر ضرورت ایجاد فضای کسب و کار مناسب برای شرکت ها و صنایع داخلی تاکید کرد و گفت: بازار کار و اشتغال با شعار دادن ایجاد نمی شود.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با شرکت ایرانول در سراسر ایران

به گزارش شانا، بیژن زنگنه امروز (شنبه، 16 اردیبهشت ماه) در حاشیه راه اندازی انستیتو متانول دانشگاه شیراز در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در جمع خبرنگاران گفت: باید برای فرزندانمان فضای کسب و کار مناسب ایجاد کنیم؛ باید به دانشجویان امید دهیم و دانشمندان ما باید در فضای کاری شرافتمندانه و رضایت بخشی فعالیت کنند و تکریم شوند.

وی یادآور شد: در زمینه صنعت نفت، ظرفیت عظیمی درکشور داریم و اگر می خواهیم خدمتی به مردم کنیم باید برای این ظرفیت عظیم کار به وجود آوریم.

زنگنه یادآور شد: بدون کار و تعریف پروژه های جدید، شرکت های داخلی از پتروایران گرفته تا پتروپارس، اویک، قرارگاه و ...، همه و همه ظرف یکسال و نیم تا 2 سال آینده بیکار می‌شوند.

وی تاکید کرد: باید کار تعریف کنیم و با شعار نمی شود کار ایجاد کرد.

زنگنه گفت: نمی توان با حرف‌های متناقض، کاری از پیش برد؛ نمی‌توانیم بگوییم می خواهیم با دنیا محکم حرف بزنیم، اما در برداشت از میدان‌های مشترک اقتدار نداشته باشیم؛ باید برای شرکت‌های داخلی کار ایجاد کنیم و این شرکت‌ها می توانند مولد اشتغال برای ده‌ها شرکت دیگر شوند و زنجیره ای از کار و تولید و اشتغال ایجاد کنند.

وی با ابراز امیدواری نسبت به پیوند هرچه بیشتر دانشگاه‌ها و چهار شرکت اصلی وزارت نفت، درباره جذب سرمایه در بالادست صنعت نفت گفت: ما هنوز در بخش بالادست قراردادی امضا نکرده ایم، اما در بخش پتروشیمی، فاینانس‌هایی داشته ایم.

زنگنه درباره حضور شرکت های آمریکایی در نمایشگاه بین المللی صنعت نفت گفت: شرکت‌های آمریکایی حضور ندارند و این حضور نداشتن ناشی از محدودیت‌های خودشان است.



این مطلب مفید بود ؟
9 1